Penang Bangkit !! : Pulau Pinang - Pusat maksiat Negara

on Wednesday, December 9, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


tangkapan oleh pihak berkuasa





Sejak DAP pegang Pulau Pinang selepas PRU 12 , pertumbuhan ekonomi PP berasaskan hiburan seperti disko , pub ,karaoke , rumah urut bercambah seperti cendawan selepas hujan .Kalau tidak percaya round la di Auto City Juru, Bukit Mertajam ,Penang Road,Jalan Burmah ini untuk lihat sendiri..

Setiap hari di dada akhbar dan tv memaparkan tangkapan polis Pulau Pinang terhadap kegiatan pelacuran dan tidak bermoral ini . Peningkatan tangkapan oleh pihak polis bertambah setiap kali operasi dan kebanyakan doll -doll serta GRO ini semua dari China, thailand ,Indonesia dan lain -lain .

Peningkatan kegiatan ini di negeri yang berpaksikan
"amar maaruf nahi mungkar "cukup berlambak sekali kerana mendapat kelulusan dan permit hiburan dari pihak berkuasa tempatan (PBT).


Adakah ini hasilnya slogan
amar maaruf nahi mungkar oleh Guan Eng ?? Guan eng hanya berlakon saja untuk mengaburi orang Melayu khususnya di Pulau Pinang. Guan Eng bijak memanipulasi sentimen keagamaan yang dekat dengan orang melayu dengan begitu baik sekali. Beliau tahu bahawa orang melayu akan mudah cair bila dikatakan dengan kecenderunganya untuk mendekati cara Islam.


"Amar maaruf nahi mungkar" digunakan
Guan Eng
untuk mengaburi orang Melayu PP


Inilah strategi yang giat dimainkan oleh para kafir DAP di P.Pinang dan seluruh negara ketika ini. Segala salah laku dan juga aktiviti jahat mereka ditutup dengan sebaik mungkin melalui topeng "minat terhadap Islam" mereka

Apabila disoal dalam perbahasan mengenai kegiatan tidak bermoral ini di Sidang Dun , Guan eng cuba pusing dengan menyalahkan polis dalam hal ini walhal yang mengeluarkan permit hiburan adalah PBT iaitu MPSP dan MPPP .


There are clubs and discos, karaoke lounges and hidden parlors with mainly pretty Chinese girls from Malaysia and China.

Some time ago Russian and Ukraine ladies tried to get a foot into the sex business but this ended unpleasant for them. For some reason the locals guys didn't like the competition and the other problem for the ladies was they could be spotted very easily by the police, or polis in Malaysian language.

Its somehow the same situation like in Thailand, where plenty of girls from the former ussr try to make some money. Interestingly, Japanese tourist ladies are after black Africans. There are many male Nigerians in Bangkok offer their services to them. www.penangcentral.com


4 Responses

  1. Anonymous says:

    x paham kenapa masih ramai 'MELAYU' yg masih x sedar. tengok sejarah singapura..org cina dapat atas kebijaksanaan politik je..tak hairan kalau pulau pinang pun jadi mcm tu..melayu mudah luperrrr! DAP sedang melakukan rezoning..,mereka menjalankan pecah dan perintah terhadap kesemua kawasan penduduk melayu di Pulau Pinang.Menganaiya penduduk melayu Pulau Pinang dengan menyampaikan bantuan fakir miskin di tokong,mengambil alih tanah wakaf di kawasan pulau dan di kontra di tanah besar, takbir raya di haramkan di Bukit Mertajam, menyekat ... See Morepermohonan menukar status tanah T.O.L kepada pegangan kekal(contohnya 10 permohonan ,8 dari cina 2 dari melayu,8 pemohon cina lulus,2 melayu langsung tidak dilayan) menghina tulisan jawi di penang free school..

  2. Bro, inilah akibatnya kalau ada Melayu yang terlalu kemaruk dengan jawatan dan kuasa, mereka buat-buat buta dengan perbuatan DAP, baru 2-3 ekor komunis ini pandai baca ayat Quran buat ceramah, Melayu PAS & PKR bukan main lagi 'takebeer'.......... konon Islam PAS dah menyerap ke dalam komunis DAP ini..... tak sedar dia orang nak menipu Melayu.....

  3. Jibon says:

    Oi Bengap sungguh la hangpa ni..BN dan Umno perintah PP..Mahathir kata org melayu tinggal dikawasan setinggan macam sebelum perang dunia ke-2,yang tinggal kat org melayu ialah BORIAAAA...pemimpin Umno hidup mewah,ahli Umno jadi Pencacai dan merempat..Kah3

  4. Anonymous says:

    bongok betul admin yg tulis artikel ni....klu benda2 negatif di negeri dipimpin oleh pembangkang kau boleh nmpk...di negeri2 lain tidak pula kau lapor...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.