Pendedahan Nik Aziz amal Kronisme di Kelantan

on Friday, December 4, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Pendedahan yang kami The Unspinners buat terhadap salah laku Nik Aziz selama beberapa hari mendapat liputan muka depan Utusan Malaysia hari ini. Diucapkan berbanyak terima kasih.

Kami telah dedahkan bahawa Nurin Awang adalah proksi Nik Aziz sini dan sini. Turut didedahkan salahlaku Ariffahmi dalam hal skim Takaful Kifalah sini.

Kami juga mendedahkan Nik Aziz sebagai seorang munafik yang menunjukan dirinya sebagai seorang zuhud tetapi berpura-pura menunjukan rumah kampungnya dihadpaan tetapi rumah mewah di belakang. Dia juga sama seperti orang lain memgumpul harta. Baca sini. Tetapi paling teruk adalah Nik Aziz memindahkan sekolah ugama bawah Yayasan negeri menjadi hakmilik keluarga menggunakan Yayasan sebagai depan.

Kami percaya Nik Aziz sedang membuat gerakkerja untuk memperlecehkan ketiga-tiga Timbalan Pesuruhjaya PAS untuk kekal dan menutup salahlaku diri dan keluarga. Dia menyebut Kolonel Mat dengan tujuan untuk memfitnah Timbalan MB Ahmad Yaacob supaya dia tidak menggantikannnya.

Tuntutan Nik Aziz mengosongkan kerusi adalah dari rakyat tetapi dia tidak mempedulikan demonstrasi menuntut perletakan jawatan dan menganggap sebagai hanya permainan 'budak-budak nakal' UMNO.

Dalam hal ini, penyokong-penyokong Nik Aziz akan berkumpul selepas sembahyang Jumaat untuk menunjukan sokongan keapdanya pula. Usah menunjukan kebodohan politik masing-masing. Jika Nik Aziz tidak turun, jatuhlah PAS. Fahamlah kenapa Muhyiddin kata jangan paksa dia turun.

Lama-lama dia akan hadapi lebih banyak tekanan hingga Hadi terpaksa lakukan sesuatu yang akan memalukannya. Baca sini. Hadi tidak boleh berbohong selamanya.

Sambil-sambil itu perhatikan PAS Kedah. Apabila ditanya akhbar, Ustaz Azizan agak segan untuk memberi komen tentang apa yang berlaku di Kelantan. Ini kerana Kedah pun ada Nik Aziz, kes balak dan juga Ariffahmi versi Kedah. Baca sini.

sumber : the unspinners


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.