BPN tidak gentar hasutan Pakatan supaya rakyat benci kerajaan

on Sunday, December 20, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



SHAH ALAM: Pemimpin pakatan pembangkang semalam berikrar akan terus menghasut rakyat membenci Kerajaan Pusat sehingga impian untuk mengambil alih pemerintahan negara daripada Barisan Nasional (BN) tercapai.

Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Parti Keadilan Rakyat (PKR), Syamsul Iskandar Md Akin mengakui tindakan polis menahan dua pemimpin AMK kerana mengedar risalah berunsur hasutan di pekarangan Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, di sini kelmarin selaras peruntukan Seksyen 4 Akta Hasutan.

Ini kerana, katanya, tindakan itu memang bertujuan menghasut dan ia adalah usaha berterusan pakatan pembangkang untuk memastikan kemenangan pada Pilihan Raya umum Ke-13.

"Kita (pakatan pembangkang) memang mahu menghasut rakyat membenci kerajaan hingga kerajaan baru tertegak di Putrajaya," katanya ketika membahaskan Dasar Pakatan Rakyat sempena Konvensyen Pakatan Rakyat pertama di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam, di sini semalam.


Komen PB

Kepada shamsul pendek dan PAKATAN RAKYAT , kami blogger Pro Kerajaan tidak gentar dengan tindakan anda ini untuk menghasut rakyat benci kerajaan . Tindakan anda ini semua tidak ubah seperti pengganas komunis dahulu yang sentiasa menghasut rakyat ketika itu membenci kerajaan .

Semua blogger Pro Kerajaan dan Blogger Pembela Negara ( BPN ) akan berterusan attack Pakatan Rakyat siang dan malam , 24 jam untuk pastikan BN kekal memerintah Malaysia yang tercinta .
Kami semua akan menjadi perisai untuk pertahankan negara ini daripada anasir jahat yang mahu merosakkan negara dan tindakan mereka menghasut rakyat membenci kerajaan dan juga pemimpin akan kami tentang habis -habisan !!!

PEJUANGAN AGAMA ,BANGSA DAN NEGARA
HIDUP UMNO !!


Pejuang Bangsa


One Response

  1. wakdanial says:

    langkah mayat kami dulu!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.