Noh Omar pertahan rakyat , Ronnie DAP halau rakyat

on Tuesday, December 1, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

Video ini mengisahkan kerajaan negeri selangor ingin merampas tanah yang menjadi milik LKIM (Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia) dan menghalau mereka dari situ, kita tengok dan dengar sendiri cukup bodoh dan bangangnya seorang exco kerajaan negeri Ronnie Liew yang diagungkan oleh Melayu PKR dan PAS ketika menjawab soalan dari penduduk yang terdiri daripada pelbagai kaum . Turut serta ialah Datuk Noh Omar yang balun dan bantai kaw-kaw Ronnie Liu . Inikah cara Pakatan Haram menyelesakan masalah rakyat ? Taubat la PRU 13 orang tak undi dah dek kerana angkuh dan sombong pemimpin mereka ..

yang paling syok , kita lihat kaum Cina sendiri bantai Ronnie Liu yang dikatakan gengster, cukup bengis dan pemarah orangnya. Semua org tahu dan tengok di TV ketika beliau mengamuk di pejabat SPRM ketika teoh beck hock mati. haha sekarang baru hang tau bila berdepa dengan rakyat .. rakyat balun hang balik .

Tahniah Kepada Datuk Noh kerana berani mempertahankan hak penduduk pelbagai kaum di situ, berginilah semangat wakil rakyat BN yang rakyat mahukan. Mendengar denyut nadi hati rakyat !!!

Wakil rakyat UMNO dan BN yang lain harus mencontohi ketegasan Datuk Noh dalam memperjuangkan isu rakyat.




Video 1



Video 2



Video 3



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.