Parti Ultra Kiasu DAP sudah mula gelabah

on Tuesday, December 15, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Apabila setiap hari parti perkauman merangkap ultra kiasu iaitu DAP diserang oleh Utusan Malaysia dan juga siang dan malam oleh blogger2 Pro UMNO , mereka seperti biasa untuk menutup segala tindakan mereka yang biadab kepada dengan mempertikai ketuanan Melayu dan isu peruntukan masjid , hari ini puak2 kafir harbi ini membuat laporan polis terhadap Utusan Malaysia di atas artikel Malaysia menuju Republik. klik di sini laporan oleh Kula

"Tindakan tersebut dan perkata-perkataan lain dalam artikel tersebut jelas menunjukkan Utusan Malaysia dan penulis berkenaan mencetuskan kebencian kaum yang boleh menjurus kepada ketegangan awam di negara ini," Kulasegaran

Apakah Kula sudah nyanyok apabila beliau tanpa segan silu pertikai ketuanan Melayu baru -baru ini iaitu mempertikai hak-hak orang Melayu boleh mencetuskan ketegangan dan kebencian kaum ?? Siapa yang mula timbulkan kebencian ?? tidak lain tidak bukan parti ultra kiasu iaitu DAP !!

DAP sebenarnya bimbang jika ramai orang Melayu yang tahu hak-hak mereka di sisi undang-undang dan perlembagaan persekutan , maka perjuangan DAP tidak lagi relevan dan orang Melayu akan menolak terus parti ultra kiasu ini .DAP sengaja membesar-besar soal Ketuanan Melayu dan Hak Istimewa Melayu agar menaikkan rasa benci rakyat kepada kerajaan .

Ketuanan Melayu juga menurut Tokoh Sejarah Prof Emeritus Datuk Dr. Nik Safiah Karim iaitu
bermaksud antara tuan dan hamba sebaliknya ia menunjukkan siapa lebih berhak ke atas sesuatu perkara.klik di sini selanjutnya

Selain Kula yang kalut pergi buat report, seorang lagi pemimpin muda chauvanis DAP iaitu Nga Kok Meng juga membuat laporan polis terhadap Utusan Malaysia semalam yang didakwa memutar belit kenyataan beliau di Parlimen minggu lalu berhubung isu mempertikai peruntukan masjid. klik di sini

Apakah DAP sudah takut ka dengan akhbar arus perdana ini ?? Bukankah mereka sudah memboikot akhbar ini tetapi mengapa mereka dok baca lagi di Utusan Malaysia ..haha bodoh punya DAP !! Mereka buat report terhadap Utusan kerana ramai orang Melayu baca Utusan .

Penjelasan Nga Kok Meng sebelum ini adalah tidak boleh diterima walaupun beliau jelaskan beliau hanya bertanya mengapa peruntukkan untuk pembinaan rumah 'ibadah bukan Islam terlalu kecil berbanding dengan peruntukkan yang diberi untuk pembinaan masjid.

Pokoknya di sini, apabila dibuat perbandingan antara peruntukan pembinaan masjid dengan rumah ibadat lain, ianya sudah menjadi isu sensitif dan jelas membuktikan DAP berkali-kali tidak menunjukkan satu perasaan hormat kepada sensitiviti agama di Malaysia.

Ini bukan kali pertama tetapi berulang kali dibuat oleh DAP. PB merasakan majoriti umat Islam terutamanya cukup tersinggung dengan perbandingan yang dibuat oleh Nga Kor Ming itu.

Malah beliau tidak menghormati perlembagaan persekutuan serta mengenepikan sensitiviti kaum dan agama. Pemimpin yang buta sejarah mungkin tidak ada apa-apa perasaan penghormatan kepada orang lain”

baca sini juga artikel menarik blog Azli Shukri 10 Sebab Mengapa PAS dan DAP Benci Ketuanan Melayu


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.