Ramai akan lompat , We got a numbers !!!

on Saturday, December 5, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


PB baru sahaja mendapat info dari blogger Pisau dan agak mengejutkan ialah terdapat beberapa MP PKR dan PAS akan melompat parti ke BN . Menurut sumber , mereka tidak tahan lagi dengan perangai dikatator ala Anwar dan juga muak dengan lakonannya. Sudah ramai dah orang PKR dan PAS terasa tertipu dengan Anwar ini dan ditambah lagi dengan kes liwat yang akan berjalan tidak lama lagi. Sebenarnya ramai MP percaya jika Anwar didapati bersalah dalam kes liwat ini, mereka akan sedia angkat kaki untuk sokong BN .

Sudah terang lagi bersuluh , antaranya sudah awal sedar dari lakonan dan penipuan Anwar adalah Adun Bebas Lunas dan Adun Bebas Port Klang . Kita tunggu lah detik hari itu nanti dan kalau DAP nak pijak gambar lagi pun sudah tak guna kerana masa itu BN peroleh majoriti 2/3 Parlimen .

Selain itu ,pendedahan lakonan Anwar yang kononnya mempunyai hubungan baik dengan DAP dan PAS ini hanyalah untuk kepentingan politik semata-mata. Anwar sebenarnya meluat dan benci dengan PAS dan DAP . Ini berlaku ketika
di Mesyuarat PKR Zon Utara pada 9 Januari 2008 di Yayasan Aman ( klik )

Di mesyuarat dikatakan Anwar makin hamun DAP dan PAS kerana tidak puas hati pembahagian kerusi sesama mereka. Kalau tak percaya sapa ada member jadi Ketua Cabang PKR Kedah , pi tanya depa tengok ..

Ini lah realiti sebenar sikap pemimpin yang dikatakan senarai 100 pemikir terbaik dunia .


One Response

  1. misnona says:

    daripada join BN baik tubuhkan parti baru. sebab BN itu produk dari UMNO. Umno ni parti orang kaya, bangsawan, parti menipu melayu. BN pun sama menipu melayu.walaupun ini isu lama, Adun dan MP yang cabut tu semuanya pendek akal, tak layak jadi Adun dan MP. Zul berangan nak bercakap depan mimbar masa di masjid jamek kl dulu. nak jadi ustaz tapi tak layak, Adun P.Klang tu lembik, nak jumpa orang pun takut, dua orang ini memilik jadi Bebas, sebab tak ada apa-apa nak dia jaga. Bebas, kemudian satu masuk Umno. Masuk lubuk tahilah.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.