Program SPIES propaganda Pakatan , khas untuk anak Pas,PKR dan DAP

on Thursday, December 17, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Kenapa Selangor beriya-iya mahu jadikan BTN sebagai isu untuk menahan kursus BTN diajar ke anak-anak muda dan pegawai-pegawai kerajaan? Helah disebaliknya adalah tujuan politik.

Mereka tuduh BTN disalahguna untuk tujuan rasis untuk sensasikan padahal Anwar Ibrahim, Khalid Ibrahim, dan Hasan Ali terlibat dnegan BTN dahulu dan menyuarakan bahasa-bahasa "rasis(?)." Rupanya tujuannya kepentingan politik seperti yang ditegur Tuanku Sultan Selangor.

Baca pengalaman panglima dari blog Pilihanrayakini berikut:

Tadi anak aku ada tanya nombor telefon kat poster ni. Teringin nak joint kursus SPIES ni jugak. Tapi penganjur tu tanya anak aku dilahirkan kat mana? Dah jadi pengundi ke belum? Mereka kata hanya anak orang PAS, PKR dan DAP saja yang layak joint SPIES. Ada ke patut penganjur tu minta anak aku sign borang PKR dulu baru boleh joint kursus.

Apa lah punya kursus....kalau setakat nak buat kursus siapa pun boleh buat. Ni buat kursus nak latih pengundi muda saja. Baik aku minta anak kau pergi kursus BTN. Boleh juga faham perlembagaan Malaysia. Kursus pun ciplak orang punya. Tak malu betul Khalid Gagap. Ko patut buat kursus ajar orang pakai baju dengan betul di atas sofa. Hahahaha
Ini menggunakan wang kerajaan negeri? Tujuan pun bukan untuk keamanan dan kesejahteraan seluruh negara.

sumber : the unspinners


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.