Demo GKPPNS tajaan Anwar gagal

on Sunday, December 27, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Pagi tadi, sekumpulan anak muda yang menggelarkan diri mereka (GKPPNS) Gerakan Kesedaran Penyokong dan Pengundi Pas Negeri Selangor berkumpul di hadapan Pejabat PAS Negeri Selangor, seramai lebih kurang 20 orang mangkuk ini berkumpul kononnya ingin mendesak PAS Selangor dan Persuruhjayanya Hasan Ali supaya PAS keluar dari Pakatan Haram.
Bodoh ke tidak mereka ni buat demo awal pagi ahad, mane ada opis parti buka pada hari ahad, kalau betul-betul nak demo, buat la pada hari berkerja supaya senang nak serahkan memo kepada hasan ali, ni tak, hari ni depa demo esok serah memo kepada hasan ali, alamatnya memang tak serah la tu, depa buat gimik je, det rasa part ni yang anwar lupa nak ajar budak-budak ni.
Plan anwar untuk memburukan umno selangor awal-awal lagi telah di hidu oleh bloggers (baca sini), so det tak berapa nak heran sangat la kalau demo bodoh pagi tadi tu kurang dapat sambutan, plan anwar tu awal-awal lagi dah kantoi, terima kasih la det ucapkan kepad seorang YB. PKR yang memberi info dimana mesyuarat itu dijalankan.

sumber : darulehsan today


oleh GAP

gambar kat atas adalah mesyuarat khas GKPPNS(gerakan kesedaran pengundi pas negeri selangor) yang pernah bermesyuarat pada 12 december 2009 di mandarin court hotel KL. tujuannya untuk menubuhkan NGO yang kononnya mewakili pengundi pas negeri selangor mendesak adun pas selangor keluar dari pakatan haram selangor.

betulkah mereka pengundi pas selangor ? haha..pada malam mesyuarat tu gap,det dan kgc menyelinap masuk untuk mendengar agenda mereka.dari mula dan sampai mesyuarat, jelas penubuhan NGO ini memang agenda anwar mahu merosakkan nama umno selangor.

NGO bengong tajaan anwar ini punyai beberapa matlamat 1) mahu membuang terus hasan ali n co daripada pentadbiran kerajaan negeri. 2) dengan terpelantingnya hasan ali n co, maka pembahagian seat dun pada pru ke 13 akan dimonopoli sepenuhnya oleh pkr/dap. nama pas sudah busuk pada ketika itu.

PERHATIKAN VIDEO INI. PADA MINIT KE 1:25 HINGGA 1:27..MAMAT BAJU BIRU TU ADALAH PEGAWAI KHAS KEPADA EXCO SELANGOR SI XAVIER . DATANG NAK CHECK OPERASI SULIT BODOH NI. MESTI BAWAK BALIK REPOT KAT BOS KATA DEMO TAK MENJADI LAGI BOS. ! YANG PAS PULAK BODOH, PI PERCAYA SI PKR !


One Response

  1. Salam bro, Anwar ingat dia ahli pemikir dunia, boleh rancang perkara-perkara jahat nak kenakan UMNO............ hanya manusia yang jumud sahaja yang masih menyokong dia........

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.