Contoh pelajar yang dirosakkan oleh fitnah dan doktrin Pakatan Haram

on Monday, December 7, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 8 Comments

Tiga pelajar Universiti Malaya dituduh di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur pagi ini bagi kes menconteng "bini puaka" dan "pembunuh Altantuya" yang ditujukan kepada isteri perdana menteri Rosmah Mansor.




Ini lah wajah-wajah pelajar UM yang dihantar ke universiti oleh ibubapa ke menara gading dengan harapan mendapatkan segulung ijazah untuk membantu keluarga kini menghadapi tuduhan di mahkamah atas tuduhan kes menconteng "bini puaka" dan "pembunuh Altantuya" yang ditujukan kepada isteri perdana menteri Rosmah Mansor. Mengapa mereka ini boleh bertindak seperti ini ??

Kerana terlalu percaya kepada doktrin Anwar Ibrahim dan RPK mengenai kes pembunuhan Altantuya kononnya membabitkan Najid dan isterinya , mereka ini terus percaya dan membuat kerja gila menconteng dinding dan menuduh seorang ibu yang penyayang seperti Datin Seri Rosmah Mansur sebagai pembunuh Altantuya .

Adakah mereka ini tahu Rosmah Mansur mempunyai alibi dan menghadiri suatu majlis dan tidak berada di tempat kejadian pembunuhan ??



Rosmah berada di sini ketika malam pembunuhan


Kerana terlalu ikut kata hati bukannya akal , mereka ini terpaksa menghadapi pertuduhan di mahkamah . Mereka ini berlagak saja sebagai mahasiswa tetapi tidak menggunakan akal dan mudah terpengaruh dengan permainan propaganda Pakatan Haram yang ditanam oleh Anwar dan PAS .


Apakah nasib mereka selepas ini ?? Habis anak-anak muda Melayu di IPT dirosakkan oleh pakatan haram dengan fitnah-fitnah mereka kepada PM dan kerajaan .




8 Responses

  1. Anonymous says:

    budak2.. mmg mudah terpengaruh.. berani dlm mencuba segala perkara yang baru bagi mereka .bila dah sampai ke kemuncak, baru nak sedar apa yang mereka buat tu silap.. baru sedar diri mereka tu bodoh tahap cipan sebab percayakan anwar.

  2. SHAH says:

    entahlah budak2 ni. apalah mereka dapat buat kes mcm ni. jadi hero ke? masuk paper? masuk xpa jg klu buat benda baik, ni memalukan mahasiswa je.

    apa faedah lah budak2 ni. masuk U belajar, sibuk nk kecoh psl itu ini apa hal. perjuangan reformasilah kepala lutut diorang ni.

  3. Anonymous says:

    UM tu uni tempat aku blaja..aku bersyukur, aku blaja mdt ilmu,ptptn byk membantu..aku kini berjaya menjadi insan yang berjaya di samping keluarga,. kepada 3 manusia tu,anda semua telah terpesong, mana matlamat anda, harapan orang tua anda..yang aku tahu geng2 pembangkang salu mengatakan uni di malaysia ni sekular dan jahiliah..jd untuk 3 orang ...kuk di atas, baik nko orang pi blaja lain tempat la,memalukan Uni Malaya yang banyak berjasa pd negara.nko x layak d situ..x mengenang budi

  4. Oooo... ini la muka2 'PELAJAR PUAKA' ye. Tak ada yang 'jambu' pun.... mesti AnWAR tak mahu ambil mereka jadi budak pembancuh kopi punya. Nasib anda la 'PELAJAR PUAKA'.....

  5. Anonymous says:

    ini mesti penjilat anwar.. bila dah kantoi tu anwar ada datang tolong tak? cari pasal lagi. PADAN MUKA.

  6. Anonymous says:

    Ini la contoh Melayu BANGANG, mak bapak suruh belajar sibuk berpolitik. Bila orang kata BODOH tak nak mengaku sebab ada IJAZAH.
    Macam ni nak jadi pemimpin akan datang, memang hancurlah Malaysia.

  7. Anonymous says:

    Ni la pelajar bangang bodoh nak mampus...anak melayu plak tu...wooi bangang bangun la...jangan tido

  8. Anonymous says:

    Ni la pelajar bangang bodoh nak mampus...anak melayu plak tu...wooi bangang bangun la...jangan tido

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.