Fitnah sms PAS terhadap UMNO kantoi !!

on Sunday, December 27, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments

Sebelum ini Pisau ada menerima SMS yag menyeru agar penyokong PAS bangkit mengadakan bantahan namun ,Pisau tunggu dan lihat apa respon PAS dan Anwar selepas itu.

petikan dari sms:

gerakan penyokong dan pengundi PAS Selangor akan mengadakan perhimpunan mendesak PAS Selangor keluar dari Pakatan Haprak pada Ahad 27hb Dis 09 jam 11:00pagi di Pej Perhubungan PAS Selangor no 13C,Tkt 3 Blok 1,Worldwide Business Centre,Sek13 Shah Alam.Satu memorandom akan diserah kepada Pesuruhjaya PAS Selangor Dato Hassan Ali. Kami berpendirian kepentingan Islam akan tengelam dengan PAS dalam PR.Mari hadir beramai ramai.


Berikutan dari tersebarnya sms tersebut,PAS telah mengeluarkan kenyataan melalui lidah bercabang rasmi Haprak Daily dan seperti biasa mengeluarkan petikan sms yang sekerat sekerat dan dengan liciknya berbohong :

Umno anjur perhimpunan desak PAS Selangor Keluar Pakatan
Harakahdaily

SHAH ALAM, 26 Dis: Umno dipercayai sedang menggerakkan satu perhimpunan kononnya untuk mendesak agar PAS Selangor keluar dari Pakatan Rakyat.

Menurut satu sms yang dihantar kepada Harakahdaily, perhimpunan itu akan diadakan esok 27 Disember jam 11 pagi di perkarangan pejabat perhubungan PAS Selangor dekat sini.

Dalam perhimpunan itu, sms itu memaklumkan, satu memorandum akan diserahkan dan menurutnya memo itu akan diterima sendiri oleh Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr Hassan Ali.

"Datanglah beramai-ramai demi kepentingan Melayu...," tulis sms itu.selanjutnya sini:haprak daily



Apabila tersebarnya sms tersebut,PAS terus menuduh UMNO yang terlibat,walhal didalam petikan artikel haprak daily,kononya dapat mengesan dari mana datangnya sms tersebut. Pembohongan mereka jelas ingin mengkambing hitamkan Umno, jika mereka benar benar dapat mengesan daripada datangnya sms tersebut,mengapa tidak mengeluarkan bukti ,dari siapa dan di mana datangnya sms tersebut.

Inilah kerja PAS,parti yang kuat berbohong dan fitnah,buktinya ntah ada ke tidak terus mempersalahkan umno. Buat pembaca ,inilah permainan pakatan haprak,sebenarnya perbuatan menyebarkan sms sudah terancang oleh Pakatan haprak sendiri. Sila baca artikel di bawah di petik dari GAP:

XKLUSIF :PROJEK PERTAMA ANWAR DISELANGOR DIDEDAHKAN !


anwar attaturk kantoi. kami (GAP,DET,KGC) telah mendapat maklumat bahawa dia cuba menghidupkan satu lagi projek drama politik ala-ala perak di selangor. satu NGO yang digelar sebagai GABUNGAN KESEDARAN PENGUNDI PAS NEGERI SELANGOR (GKPPNS) telah ditubuhkan secara sulit bagi tujuan menumbangkan kerajaan pakatan selangor.

tujuan penubuhan NGO ini adalah untuk melakukan spin. kononnya NGO ini dibiayai oleh umno dan tujuan NGO ini ditubuhkan adalah untuk menggulingkan kerajaan pakatan selangor. bila mesyuarat tertutup ini berlangsung ? sabtu lepas di salah sebuah hotel terkemuka di kuala lumpur.

anwar attaturk sudah mengetahui akan kerapuhan kerajaan pakatan selangor. mengikut cerita,sekiranya diadakan pilihanraya DUN di selangor maka dipercayai umno selangor akan menang besar dan jurus dapat menubuhkan sebuah kerajaan melayu yang solid.

jadi untuk menghuru haraan keadaan, supaya mudah dijadikan modal politik, maka NGO ini dibentuk. peliknya NGO yang kononnya adalah penggerak pengundi pas selangor ini, hampir kesemua AJKnya adalah daripada kelantan ! apa kejadah orang kelantan nak tubuhkan NGO untuk merampas selangor ?

NGO ini terlalu pincang dan kelam kabut dalam struktur penubuhannya. mereka memakai nama pengundi pas negeri selangor, tetapi mengikut maklumat yang kami perolehi...tiada langsung pun kelibat ajk pas cawangan,kawasan,negeri selangor yang hadir !

ini cubaan anwar untuk memburukan umno selangor terutamanya nama ds najib dan noh omar !

kami mendapat maklumat secara langsung mengenai perjalanan mesyuarat tersebut..hampas dan cukup hampas. peserta yang datang dari jauh (kelantan) mendapat satu bilik untuk setiap orang. dewan mesyuarat cukup mewah namun perjalanan mesyuarat telah gagal..

anwar telah kantoi dalam projek pertamanya di selangor. cuba lagi anwar..cuba lagi ! terimakasih gap ucapkan kepada YB PKR kerana memberi info .
sumber gap


Pisau dan rakan blogger sudah dapat menghidu permainan busuk dan kotor ala yahudi oleh pakatan haprak dan PAS. Mereka sudah merancang satu taktik untuk mengaburi rakyat kononnya Umno terlalu kemaruk kuasa hingga mahu menumbangkan kerajaan yang sedia ada.

Biarlah mereka memerintah Selangor buat masa sekarang,semakin lama semakin banyak kerja gila mereka akan terdedah ,biar pekung dan muslihat mereka menjadi bukti kepada rakyat yang tersalah memilih pakatan dajal ini.Rakyat lebih berselera untuk menumbangkan pakatan haprak pada PRU13 nanti.


sumber : pisau.net


2 Responses

  1. Salam saudara Pejuang Bangsa,

    Saya pun betul2 musykil, bagaimana pihak haprakdaily boleh dapat satu sms 'lengkap', sedangkan kebanyakan dari penerima sms itu menerima sms sehingga perkataan 'beramai-ramai' atau 'demi', tetapi sms yang kononnya diterima oleh haprakdaily:

    "Datanglah beramai-ramai demi kepentingan Melayu...,"

    Adakah ini satu lagi cubaan fitnah yang dilakukan oleh pihak Pengencing Rakyat sepertimana fitnah yang mereka lemparkan semasa PRK Bagan Pinang yang lepas, kononnya ahli hamPAS di tetak dengan pedang samurai hingga berdarah tetapi tiada luka???

    Jika benar mereka tahu dari mana datangnya sumber sms itu, kenapa tidak dilaporkan ke pihak berkuasa sahaja, dari terus menunding jari menuduh orang lain.

    Memang benar jika ini satu fitnah besar2 an, tak was2 lagilah, hamPAS memang satu parti yang berakar-umbikan FITNAH.

  2. itu sebenarnya tokok tambah saja oleh haprak daily ..

    PB mendapat info mengenai perhimpunan ini sudah lama dan ia pernah disuarakan di blog GAP . Itu hanya perangkap untuk UMNO Selangor dan mereka menggunakan demo itu supaya rakyat Selangor benci UMNO kononya mahu merampas kuasa .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.