Bapa BTN = Anwar Ibrahim !! lihat video ini

on Friday, December 11, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments



Yang berucap adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim yang ketika itu adalah Timbalan Perdana Menteri . Lihat jawapan Anwar Ibrahim ketika menjadi penceramah BTN ini , jiwanya ultra Melayu tetapi sekarang sudah berubah demi hendakkan kuasa menjadi PM , beliau pijak ketuanan Melayu , hak keistimewaan orang Melayu dan DEB untuk tarik sokongan Cina dan India . Budak muda yang bertanya soalan itu adalah pelajar dari UIA bernama Mustafa Kamil Ayub yang kini antara pemimpin kanan dalam PKR .

PB lebih suka jika Nik Nazmi, Halimah , Dr Mansor dan beberapa pemimpin PKR ini pergi tanya kepada Anwar Ibrahim ini mengenai BTN. Mungkin Nik Nazmi lulusan dari UK ini tidak pernah mengikuti kursus BTN ini lalu terus hantam BTN racist.


3 Responses

  1. Bro, inilah kerja 'sesumpah yahudi' macam Anwar ni..... janji dapat kuasa.....

  2. memang pun .. zaman jg berubah dan orang pun berubah . Perjuangannya hari ini sudah lama lari dr perjuangan asalnya iaitu martabatkan bangsanya sendiri .

  3. Anonymous says:

    nak pi UK kena dengar ceramah BTN la..semua yag ditaja gov kena paksa attend BTN.

    BTN membodohkan Melayu...bumi dipijak milik orang? bukankah Melayu UMNO memimpin negara?mengapa negara dimilik org? krn org UMNO memperkayakan perut sendiri..rasuah !...sial !

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.