PAS fobia dengan ayat Anak Emas di Permatang Pasir

on Saturday, August 22, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments














Mereka sudah merasa bimbang dengan pengiktirafan yang akan diberikan oleh kerajaan pusat sekiranya pengundi Permatang Pasir memberi peluang kepada UMNO dan Barisan Nasional.

Jelas menunjukkan PAS dan PR menolak pembangunan malah mengasak penduduk untuk menerima keadaan kemunduran seperti mana ceramah yang disampaikan oleh Ustaz Halim Nasir di Masjid Batu, Kg Pertama. Demi menutup kelemahan, mereka sanggup menipu dan memperdaya pengundi di Permatang Pasir !!

Komen PB

Pengundi di Permatang Pasir harus menolak parti PAS ,jika mereka tiada perubahan apapun yang akan ada di Prmtg Pasir ini . Jika pengundi memilih BN ,maka segala kemudahan dan permintaan seperti biasiswa, anak nak mendapat tempat di IPTA, kawasan kampung selalu banjir, longkang sumbat ,bumbung bocor dan macam-macam ini akan diperlukan akan mendapat pembelaan dari kerajaan pusat secara direct. Jika mereka memilih PAS, Dr Mansor Othman TKM 1 PP dalam ceramahnya di Prmtg Pasir semalam cuma cakap jika PAS menang boleh kukuhkan Pakatan dalam DUN PP dan buat program . PB nak tanya program apa ?? cakap kosong itu sapa pun boleh cakap .


6 Responses

  1. Setuju dengan Pejuang bangsa
    Aku juga fobia, anak emas aku setiap pagi menjerit nak keluar juga...aku paksa jangan keluor...dia nak keluar jga...dah keluor aku betul-betul fobia.

  2. Senjaliza says:

    Salam
    Dari blog Senjaliza..Perak (sedikit masa lalu), Pulau Pinang, Selangor nampak jelas Islam tidak mendapat tempat seperti yang dicita-citakan PAS dan seperti yang dikatakan oleh Abang Mat. Malah Islam "terketepi". Pemimpin dalam DAP dan setengah dalam PKR sudah nyata dan jelas tidak memberi ruang kepada cita-cita abang Mat. Jelas sejelas-jelasnya. Sedih juga melihat Dr. Hassan Ali ditekan kerana bertindak membela Islam. YB Zulkifli Nordin memang amat terkedu bila nampak Hassan Ali memeluk bahu Ronnie Liu kerana "politik" telah mengenepikan dan "melesukan" perjuangannya menentang "kemungkaran". YB Zulkifli barangkali tidak akan melaungkan "takbeer"! takbeer! takbeer! lagi. http://senjaliza.blogspot.com/2009/08/bila-tumbang-bn-nanti-islam-ada.html

  3. Senjaliza says:

    Alamak, Banner tak berdosapun dibuat begitu..ganas..ganas....

  4. Nabau says:

    Setuju dengan PB. Anak emas jika Permatang Pasir BN menang. Kalau tak menang macamana pulak??. Di Manek Urai janji nak bina jambatan dan kali ini di Permatang Pasir janji nak bina jamban banyak2.

  5. betul bro parpu ,mereka takut dengan anak emas. Mereka apa depa janjikan utk penduduk prmtg pasir ???

  6. Anonymous says:

    harap-harap tolak la pakatan rakyat yang akan menghancurkan negara dan generasi akan datang..bukan mudah...sesal dahulu pendapatn...hidup UMNO

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.