DAP kafir harbi kurang ajar hina DYMM Sultan Perak dan DYTM Raja Muda Perak

on Saturday, August 8, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 19 Comments


DALAM satu blog yang telah pun dipadamkan Ketua Pemuda DAPSY Loke Siew Fook dengan bangganya menghina DYMM Sultan Perak (yang dituduhnya sebagai nyanyok) dan DYTM Raja Muda Perak yang dikatakan menanti untuk menjadi ahli neraka.

Inilah dia rakan sekongkolan Nizar Jamaludin yang mendakwa dirinya rapat serta akrab dengan Tuanku Sultan dan Tuanku Raja Muda. Kalau Nizar si HARAM JADAH ini taat setia dengan Tuanku, beliau mesti berani kehadapan dan member amaran kepada DAP supaya memohon ampun.

Tetapi dia berdiam diri sahaja kerana Nizar adalah si DAYUS yang ikut telunjuk parti anti-Melayu/Islam itu.

Loke dalam artikelnya yang dipetik oleh Cucu Tok Selampit (sebelum blog “babi” itu dipadamkan) menuduh Tuanku Raja Muda “merompak” hak rakyat! Di samping itu kata-katanya dalam artikelnya menghina serta menyifatkan Tuanku Raja Muda sebagai “bengap dan biol”.

Ini adalah satu PENGHINAAN BUKAN SAHAJA PADA KELUARGA DI RAJA PERAK TETAPI PADA RAJA-RAJA MELAYU SERTA BANGSA MELAYU.


Nazrin the son of the senile ruler of Perak, take note that democracy is a principle whereby the control of authority comes from the public, and ruler and non-ruler are the same. Even though there is no specific, universally accepted definition of democracy, there are two principles that any definition of democracy includes. The first principle is that all citizens, not invested with the power to govern, have equal access to power and the second that all citizens enjoy legitimized freedoms and liberties.

When these basic freedoms and liberties are robbed of the people, then the only civilized course of action by any responsible citizen who cares about his nation, is to ensure that his voice is heard loud and clear! Get this straight into your ever conniving brain! When injustice becomes law, rebellion becomes duty! If rebellions become the order of the day, the nation is simply ruled by the criminals and the corrupt. Ask yourself whether you and your family members including your ‘guardian angel’, the Agong Najib, have plundered the nation’s wealth and robbed the poor of a bare minimum standard of living!

It is a pity that only in Malaysia, even the right to a peaceful demonstration is robbed of the people! What’s worst, the peaceful demonstrations are converted into lawless mobs by ‘peacekeepers’ who are supposed to protect the peace of this nation.

Nazrin the illegal seller of Perak: Saintly words should never be uttered by a person who has lost all sanity! If you still insist in building an impossible bridge between two mountains, just for that clap of your ‘creativity’, then let us warn you that our actions too will have far reaching consequences; we will destroy those mountains to mere ashes, and stuff your filthy mouth with the last peck of that dust and prepare you for your last journey to the gates of the condemned hell!

Source: The Might Of Pen.


Kita lihat samada Nizar berani ke depan dan mempertahankan DYMM Sultan Perak dan DYTM Raja Muda atau beliau terus tunduk kepada DAP parti anti-Melayu.

DAULAT TUANKU! HIDUP MELAYU!

sumber : http://www.selamatkanperak.com

Komen PB

Memang cukup kurang ajar Pemuda DAP @ Babi Muda ini !! Ayuh bangsa Melayu ..Bangkit lah semua !! pantang anak melayu dicabar!!! …



19 Responses

  1. Kafir macam ini pun masih ada pemimpin dan Tok Guru PAS menyanjungdan mempertahankannya kerana pandai petik ayat Qu'ran. Hina orang Melayu, hina Raja Melayu, hina agama Islam, dah sampai tahap melampau.

    Menteri Dalam Negeri, Datuk Hishammudin jangan dok cakap saja. Jangan lembik sangat nanti kafir laknat tu pijak jadi lempeng.

  2. Jeffry says:

    SLM BRO..PAK AJIS TUTUP MULUT. KHALID GAGAP SOKONG BULAT2..ORG MELAYU GAK YG TERNGANGE!

  3. Anonymous says:

    ye la aku soong gak.tangkap aje semua pihak yang hina sultan di bawah ISA...sama da puak umno atau puak PR...same aje kedua-duanya.

  4. Anonymous says:

    hello pejuang. tolong kau check ur facts. Blog the might of the pen bukan kepunyaan Loke. Blog dia ada kat sini

    http://lokesiewfook.blogspot.com/

    Ini semua fitnah keatas Loke. Korang saja nak hantam DAP tanpa fakta.

  5. Anonymous says:

    heh..heh..heh..ini kira sudah menghasut.pejuang bangsa konon...kalau dah bengap tu bengaplah jua.jgn hampa ditampi2.kalau aameno tuu ameano dah juga.pegi matiilah.

  6. Di Selangor , PAS hanyalah bagaikan melukut di tepi gantang. Ada pun tak menguntungkan dan tidak ada pun tak apa.

    Ini adalah untuk kepentingan orang Islam!!! Hassan Ali perlu mengenepikan kepentingan politik demi orang -orang Islam.

    puak pas ni semua bacul-bacul belaka, penakut!!!

  7. Anonymous says:

    Umno sial di Tengganu menghina Sultan Mizan yang juga Yang Dipertuan Agong hang tak tau kah? Oh aku tau. Hang mememang tak tau sebab hang keluar dari tong najis tu juga.Hang fikia orang Malaysia bodoh macam hang kah?Hantar ja cerita hang ni kat Akbar Najis Utusan yang selalu kekuarkan berita tai suruhan Penjilat tai macam hang.Jangan double standard lah hang.oii hang fikir Orang Umo ada imuniti untuk hina sultan kah? Propoganda rasis hang dah tak makan hati rakyat lah.Ini bukan Zaman Jepun .

  8. Anonymous says:

    ya la jeffry memang melayu ternganga ditipu oleh pencacai umno macam ko

    tanah rezab melayu dah tinggal sikit...

    orang cina india tak hormat agama Islam kerana melayu umno tak hormat agama sendiri....bab arak pun malaysia tak boleh control,bila selangor kecoh sangat...negeri lain terbarai...

    rasuah umno no 1...terbukti sprm berat sebelah....900 aduan dalam perhimpunan agung umno antara terbukti rasuah khairy(abng kesayangan pejuang..kihhh..kih...) dan Ali Rustam dll lagi...memang umno dan rasuah..

    kuasa melayu..pirah.......
    umno musnahkan kerusi DUn dan parlimen melayu..persempadanan semula ubah kawasan majoriti melayu jadi kecil...memang bangang..lepas tu ckap pasal ketuanan Melayu...


    umno derhaka kepasa sultan dan raja melayu dulu kini dan selamanya


    isu seks ,arak betina umnolah no1...1 malaysia dah tahu

  9. Anonymous says:

    Sdr PB

    Banyak juga penjilat-penjilat punggung DAP yang masih berkeliaran disini. Mereka tak rasa terhina pun agama Islam dikeji.

    Masa dharurat tahun 1948 dulu, Melayu talibarut macam ni yang orang kampung tangkap dan bunuh dulu sewaktu komunis lari masuk hutan!

    CodeNameSomaliPirate

  10. Junah says:

    Salam,

    Sedih bila org Melayu masih menyokong mereka.

  11. cUBA BACA APA 7 WASIAT RAJA RAJA MELAYU ITU DAN CUBA BANDINGKAN SELEPAS 50 TAHUN MALAYSIA DIBAWAH UMNO/BN... KESEMUA 7 WASIAT RAJA RAJA MELAYU ITU TELAH DIROGOL OLEH UMNO/BN TERUTAMANYA TENTANG TAHAN REZAB MELAYU... UMNO TERUS CELAKA, TIPU ORANG MELAYU!!!!

  12. Anonymous says:

    tanah rezab melayu jer cter tanah wakaf yg dirogol tak cter ker???wang zakat yang dalam plan nak dirogol taknak cter ker??balak yang dah lama kna songlap tak cter ker??padahal negeri kaya dengan hasil semula jadi menghadapi masaalah keewangan yang sangat kronik...pk2 kemana hasil ini semua pergi hingga jadi begini.nak kata ada projek mega takder plak patung budha makin bercambah ada ler hehehe.bandigkan pulak 20 tahun hehehe pembahuruan takder ada pulak masaalah keewangan yang kronik...

  13. Anonymous says:

    rasuah dalam pemilihan umno itu masalah dalaman parti,dalam parti ada undang2 so biar seattle dalam parti.yang jamuan makan dalam pas tak cter ker?rasuah orang ko nampak rasuah ko simpan bawah kupiah....betul bingai

  14. Anonymous says:

    hehee isu arak?umno dari dulu tak berjanji pasal isu arak...tapi pas gebang lebih cakap klu menang nak tutup kilang arak...tu ko pergi tanya anak tantawi kot aper dia punya pru 12...sekarang bukan takat tutup makin berkembang dan jual open jer hahahhaaha kna tipu jer korang hehehe...

  15. Anonymous says:

    pasal umno tak berjanji 2 yang tak kecoh kat negeri len pasal benda nie.tapi pas berjanji so...bler dah berjanji orang mesti tuntut tak begitu..orang memungkir janji bukan ker si penipu..penipu bukanker munafik...munafik bleh ker jd pemimpin

  16. Anonymous says:

    Menghina islam ni boleh membahayakan negara.Kita cabar kdn menahan dia dalam isa..berani ke tidak mereka menahan orang cina..nak heran apa,umno sendiri pun menghina islam.

  17. Anonymous says:

    Cergas la sikit Pak Menteri. Orang Melayu dah mengamuk, baru nak take action ker...???

  18. selamatkan perak says:

    KURANG HAJAR! Itulah yang yang menerangkan sikap DAP terhadap Raja-raja Melayu. Parti chauvinis itu juga tidak segan silu menghina agama Islam. Kita tengok samada PAS parti yang mendakwa memperjuangkan Islam akan membela hinaan DAP terhadap penceramah bebas Dr Mohd Riduan Tee Abdullah.

    Siapa yang akan bela Islam? PAS kah? PKR kah atau UMNO kah?

    PAS tetap berdiam diri hingga ke hari ini. Mari kita tanya bekas Menteri Besar Perak yang gila talak Nizar Jamaluddin samada beliau akan bela Dr Mohd Ridhuan? Bika benar kita mesti berkata benar.
    Jika salah tentu kita kena kata salah. Sebab itu Pemuda UMNO yang bela Majlis Agama Islam Selangor tentang isu rampas arak di kedai serbaneka. Mana Pemuda PAS? Atau PAS hanya berani sesama umat Islam tetapi takut dengan DAP?

    Bila kita kata Nizar boneka DAP, orang PAS marah melompat-lompat macam monyet. Sekarang masa untuk buktikan Nizar ada otak sendiri bukan asyik mabuk nak jadi Menteri Besar dengan gunakan mahkamah.

    Kita juga nak tunggu samada Nizar akan ke hadapan bela DYMM Sultan Perak dan DYTM Raja Muda. Ada telor ke Nizar ni atau dia memang sang dayus yang takda maruah dan harga diri.

    Pagi tadi Dr Zambry Abd Kadir sudah cabar Loke Siew Fook supaya nafi dia yang tulis blog menghina DYMM Sultan Perak dan DYTM Raja Muda. Kata Zambry kalau dia bukan yang tulis dia mesti nafikan.

    Tetapi kalau dia tulis jelas dia DERHAKA, KURANG HAJAR DAN PENGKHIANAT!

    Malangnya sampai sekarang Nizar diam diri. Nik Aziz diam diri. Sapa yang berani ke depan . . . Dr Zambry laaaa jugak. Nizar telornya dah kena cekup dengan DAP. Maklumla nak jadi MB balik!

  19. UMNO NET says:

    Salam pejuang..saya dah bagi komen tapi terhilang kut....

    UMNO merupakan parti yang paling banyak menghina dan memperlekehkan institusi raja melayu di malaysia.Jika ingin hukum DAp yang biadap silakan..tapi HUKUM SEMUA PIHAK YANG MENGHINA SULTAN.....apa cerita puak umno yang bawa sepanduk "binatang" terhadap sultan MIZAN yang juga merupakan DYMM Yang Dipertuan Agung....takkan diam kut...apakah keran ianya dari puak umno maka siasatan polis tidak selesai sehingga sekarang.

    buat anony CodeNameSomaliPirate...puak yang menghina ISLAM,MENGHINA HUKUM ALLAH adalah dari UMNO sendiri...ini bukan pasal cerita lama atau tidak tetapi hukum Allah yang dipermainkan...inilah contoh pemusnah Islam yang sebenarnya...

    Negara akan huru-hara sekiranya undang-undang Islam dilaksanakan - kenyataan Najib pada 20hb April 1983 kepada para wartawan

    Kerajaan Kelantan harus dipertanggungjawabkan jika berlaku huru-hara, ketidakstabilan politik, perpecahan di kalangan umat Islam dan kegelisahan rakyat apabila hukum hudud dilaksanakan di negeri itu. Rakyat harus menyoal perlaksanaan hukum itu menguntungkan atau menyebabkan perpecahan, pertentangan dan ketidakstabilan politik. Tidak semua negara Islam mengamalkan hukum hudud bahkan ada negara Islam lebih makmur tanpa hukum itu - kenyataan Najib pada 20 April 1992 kepada para wartawan

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.