NIZAR KKK: KERETA MEWAH NASRUDDIN TANTAWI DIREMPUH MOTORSIKAL

on Tuesday, August 25, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments

NIZAR BABI! Kereta Nasarudin Tantawi dirempuh.

Peratusan keluar mengundi setakat ini sudah melebihi 66.3%, tetapi bukan itu yang aku nak cerita sekarang, aku nak cerita pasal Nasaruddin tantawi yang keretanya dilanggar sebentar tadi oleh sebuah motosikal di kg Cross Street sebentar tadi!

Allah bayar Cash

4.00pm : Sebuah motor telah merempuh kereta ketua pemuda PAS Pusat, Ustaz Nasrudin Hj Hasan Tantawi. Insiden ini berlaku betul2 dihadapan Kg Cross Street.

Penunggang tersebut cedera dan di bawa pergi untuk dirawat! Tetapi apa yang amat aku terkejut bilamana, budak itu dimaki dan diherdik oleh Nasaruddin Tantawi! Apa punya gila ka si mamat Ketua Pemuda PAS ni!

Nak pi maki hamun budak tu dalam bulan posa buat apa? Kalau ya pun salah budak tu, jangan la hang pi maki dia macam tu, bila orang sudah ramai dan kamera dah mula banyak kau pun tiba-tiba tukar menjadi baik ya!

Makin lama makin kurang ajar pemimpin PAS ni!

sumber : bro parpukari

Komen PB

INILAH SIKAP PEMIMPIN MUDA PAS!! TIADA ADAB LANGSUNG DAN MAI TEMPAT ORANG MAHU TUNJUK LAGAKNYA DAN KEANGKUHANNYA . NASRUDIN TANTAWI NI AKU RASA MARAH SANGAT KERANA KERETA MEWAH DIA DILANGGAR OLEH BUDAK MALANG INI ..

ALLAH SWT SEBENARNYA TELAH BERI PERINGATAN DAN ISYARAT KEPADA NASRUDIN SENDIRI SUPAYA BERTAUBAT KERANA BELIAULAH YANG MENGETUAI FITNAH ISTERI KEDUA TERHADAP ROHAIZAT DAN KELUARGA .


2 Responses

  1. petanda akhir zaman dimana naiknya orang yang tidak tahu ugama tetapi mengaku tahu dan alim ugama

    orang Islam bersiaplah dgn kebangkitan Islam, tolak pemimpin Islam Plastik, tolak PAS

    lebih baik ikut perjuangan tabligh yg perjuangan Islam lebih telus dan tulus dari PAS

  2. Arif Omar says:

    padan muka peruntoh rumah tangga orang ni

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.