PAS rela menjadi kuda tungangan walupun terpaksa gadai prinsip

on Wednesday, August 12, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments


Pas tetap setia walau prinsip tidak dihormati

KUALA LUMPUR 11 Ogos - Pas tetap tidak akan keluar daripada pakatan pembangkang walaupun ia berdepan pelbagai konflik termasuk isu penjualan arak.
Naib Presidennya, Salahuddin Ayub berkata, Pas tetap setia dan berjuang dengan DAP dan pakatan pembangkang meskipun parti itu tidak menghormati prinsip tertentu perjuangannya.
''Apa sahaja isu dan masalah yang timbul walaupun membabitkan prinsip kami tidak dihormati, kami tetap bersama pakatan pembangkang.
''Kami akan duduk berbincang dan menyelesaikan segala konflik yang melanda dengan bijak,'' katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini semalam.


Komen PB

PAS akan tetap hidup se mati dalam perjuangan dengan DAP kafir harbi ..haha Ini lah janji Salahuddin Ayub Naib Presiden PAS kepada DAP walaupun mereka hari ini cukup berani menghina kesucian agama Islam dan Raja Melayu .

PAS SUDAH HILANG MARUAH DAN HARGA DIRI MEREKA !! DEMI INGIN MENJATUHKAN UMNO ,MEREKA SANGGUP KETEPIKAN PERJUANGAN ASAL PARTI MEREKA .

Walaupun di PP ,mereka tidak mendapat tempat dalam jawatan Exco Kerajaan PP ,tetapi PAS tetap rela menjadi kuda tungangan DAP Lim Guan Eng .

Umat Islam sekarang sudah boleh menilai sendiri dan kini sudah hilang keyakinan dan kepercayaan kepada Pas untuk memperjuangkan Islam dalam Pakatan lagi yang secara terang mengaku bahawa walaupun terpaksa menggadaikan prinsip Pas demi kesetiaan dan jaga hati kepada kafir harbi DAP !!


5 Responses

  1. salam saudara PB

    kalau Allah nak buka keaiban seseorang tu bukannya susah

    melalui kebodohan mereka sendiri sudah tersingkap perangai dan pendirian sebenar mereka yang melaungkan pejuang Islam ni

    bagi pyokong pas fikirlah selagi kamu boleh fikir

    salam

  2. Jeffry says:

    SLM BRO...BILA KEGILAAN KUASA MENGATASI KEPERCAYAAN AGAMA, BERSEKONGKOL DGN SETAN PUN XPE, ASALKAN TAK TURUN TAKHTA..PRINSIP MUR'SHIT'DOL HAM'PAS'!

  3. Anonymous says:

    ye ke...pejuang memang betul pas nie tak berguna.....yang bergunanye umno le......memeluk dan sayang pada MCA serta Gerakan....kedua-duanya hormat dan cinta kepada islam....kih...kih...kih....kih.... tu yang berani hantar memo kat paklah mintak kurangkan kuasa mahkamah syariah

    http://www.malaysiakini.com/news/99727

  4. anon

    ok bagus hang link berita itu ,tetapi aku nak tanya adakah Pak Lah ikut ??? tidak kan ...jadi lihat kuasa politik Melayu Islam yang dipegang oleh UMNO masih lg ada.

    yang PAS itu apa depa boleh buat ?? isu arak kecil itu pun pun tak boleh selesai ..suara PAS kecil ..pirahhh nak cakap pejuang islam ..ibarat melukut di tepi gantang saja

  5. Tahniah
    UMNO kini lebih vokal menentang arak berbanding PAS!
    Tahniah Melayu 1Malaysia.
    Kah..kah..kah..kah. tahniah.
    Melayu sudah tahu arak itu karut..kah..kah..kah..kah..kah
    Melayu Pahang bila pula nak banteras arak dan judi kat puncak Genting? Kah..kah..kah..kah takkan hanya UMNO Selangopr saja yang tahu arak itu karut... Takkanlah sebab tauke arak kat Genting bukan dari DAP maka tak patut ditentang!
    Kah..kah..kah Melayu dah tahu arak itu karut. Melayu berjiwa besar sebesar 1Malaysia!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.