Ceramah Nga nga tak dapat sambutan ahli PAS Kampung Pelet

on Sunday, August 23, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments



Pemimpin Dap Ngar Kor Ming Perak tidak diberi layanan dan sambutan oleh PAS cawangan Kg Pelet malam tadi. Kehadiran pengundi yang hadir amat mengecewakan. Ngar Kor Ming hanya mampu ternganga melihat sambutan yang diberikan kepadanya.

Isu yang digunakan adalah Isu Gobalakrishnan menampar Polis Melayu. Menurut Ngar, Gobala menampar anggota polis itu kerana polis itu memanggilnya sebagai paria. Dimaklumkan sebelum ceramah Ngar lagi sms dan surat telah dihantar ke semua ahli PAS mengenai isu ini.
Walau bagaimanapun tidak ada respon yang diberikan.. Sebagai tanda protes, ahli Pas cawangan Kg Pelet memboikot ceramah Ngar Kor Ming.. secara tidak langsung juga membuktikan ahli PAS di situ tidak kisah tentang hubungan PAS dan DAP di Pulau Pinang. Malah tidak kisah dengan perbuatan YB dari PKR kerana PKR Pulau Pinang sendiri mengabaikan ahli PAS di Permatang Pasir.. PKR hanya pandai membuat kacau sahaja

Sumber : n11permatangpasir.blogspot.com




6 Responses

  1. Anonymous says:

    buat apa ngaaaaaaa ni terngaga kat permatang pasir? takdak guna punya pemimpin dap perak ni. Patut dibuang ke lubang jamban je. ahli pas sendiri pun xsuka dia apatah lagi rakyat yang melihat secara terang terangan dia mempergunakan nizar utk kepentingan dap di perak? patut disingkirkan dari malaysia.

  2. INI LAH PASAI PENYOKONG PKR DAP PAS NI DULU AKU DAH COP SEBAGAI YAHUDI MALAYSIA.DEPA NI ORANG MAKI DEPA TAK BOLEH,DEPA BOLEH MAKI ORANG.KALU SETAKAT POLIS TU KATA DIA PARIA MANA DIA BOLEH PUKUL SESUKA HATI,ANGGOTA TU TENGAH BERTUGAS. 2, 3 KALI POLIS BAGI NASIHAT JGN BUAT PROVOKASI TAK DENGAR,JADI DIA YANG MENCABAR ANGGOTA KESELAMATAN.KALAU TAK NAK IKUT UNDANG UNDANG MALAYSIA BALIK LA DUDUK KAT GOA INDIA SANA KETURUNAN DIA BANYAK DISANA.LAGI PUN MEMANG BETUL PUN GOBALA TU PARIA,MALAH BAPA SEGALA PARIA.YANG DIA DOK KATA ,POLIS JAHANAM ,POLIS ANJING,POLIS RASUAH TU TAK APA. SEPATUTNYA DAH LAMA ANAK KELING PARIA NI KENA DEBIK.

  3. Setuju dengan zauzau
    Projek 1Israel telah bermula di Permatang Pasir.

  4. Anonymous says:

    Inilah bangsa yg ada agenda sendiri diPerak yg harus diberi perhatian atau dilupuskan....

  5. bro, bagus jika kita edarkan gambar2 ceramah dia..ada lagi gambar ?

  6. Anonymous says:

    ye tunjuk gambar penonton ceramah..kalu setakat gamber nga mana cukuup

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.