Nizar Oiii !! : Kelantan Maju di Disko Jalan Hamzah

on Wednesday, October 28, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Isu ini pernah dibongkar oleh Mastika




Visit kelantan.. Tersergam indah serambi disko di Jalan Hamzah. Tok Guru Nick Ajiss Sudah Sesatkan Orang. Mari Kembali Ke Pangkal Jalan.

Gambar salah satu disko di kelate, di jalan hamzah, menjadi kunjungan gadis melayu dan cina. semuanya dijamu dengan arak. astaga...moga Allah SWT lindungi kita. Ini bukan serambi mekah...ini serambi disco. Inilah padahnya apabila PAS berkawan dengan PKR dan DAP! Dimana perjuangan asal PAS, Inikah perjuangan Islam yang diagung-agungkan... ya betul PAS for ALL. Depan belakang semua bole.!


gambar ini adalah keadaan di dalam Disko di Jalan Hamzah

Wanita-wanita ini telah rosak akibat disko yang diluluskan oleh Nick Ajiss. Yang menyedihkan a wanita Melayu minum arak dalam disko ni. Dimana penguatkuasaan Kota Bharu sebagai Bandaraya Islam? Kini tiada bezanya kota bharu degan golok.... Semuanya retorik dan tipu semata-mata. Jangan percaya pada Nik Aziz. Merosakkan wanita.


sumber : Pejuang Cyber

Komen PB

PB sudah lama mendengar cerita dalam harian metro mengenai kegiatan maksiat di negeri Tok Guru ini. Kalau bandar lain ada disko PB tidak pelik tetapi kalau di negeri dikatakan Serambi Mekah dan Bandaraya Islam ini , adakah dengan menggambarkan negeri Serambi Mekah ini merupakan indah khabar dari rupa atau semua ini pembohongan semata-mata . Kalau begini lah keadaannya di Jalan Hamzah ,tidak ubah la seperti di Danok dan Golok . Lelaki buaya di Kelantan ini tidak perlu lagi la ke sana untuk mendapatkan syurga dunia ,hanya pergi di KB sahaja sudah ada .

Mungkin inilah maksud PAS FOR ALL


4 Responses

  1. PAPA GOMO says:

    SALAM BRO...HARAP DAPATT PANJANGLAN ISU INI

    Kecoh isu perjumpaan Blogger bersama Hassan Ali pada malam yang lepas. Apa yang sampai kecoh sangat ni??? Apa isu yang menarik sehinggakan Blogger Pakatan Al Banjari dan geng nya yang lain Kepanasan dengan artikel Gomo???
    http://www.papagomo.com/2009/10/live-blogger-pakatan-kepanasan-dengan.html

  2. Anonymous says:

    lepas ni...kita bawa rombongan ramai2 makan angin ke jalan hamzah..horeyyyy..!!!! hidup
    Partai Ajaran Sesat..

  3. Anonymous says:

    salam GPB...hebat betul bahasa demo nii..tinggi betul budi bahasa Melayu demo niii...kalu ada pn disko di KB tu ambo rasa itu bisnes secara haram...PBT mesti amat berterima kasih kpd GPB sbb jd mata2 PBT...ambo raso disko ni dh kene serang doh tu...kalu ikut Enakmen Hiburan dan Kawalan Tempat-tempat Hiburan 1998 Kelantan, disko tu sahla bkn diluluskan oleh MB...itu 1 fitnah besar bro!!!....bawa berita tu biarlah yg benar...disko di KL pon banyak yg halal yg diluluskn oleh PBT....tiada komen ke bro???

  4. Anonymous says:

    politik punye pasal....macam-macam fitnah akan tersebar.kalau betul disko 2 diluluskan MB,ade bukti ke...?bodoh bagi seiapa yang mempercayai bnde yang xde bukti...ada dokumen yang sah ke..?bertaubatlah sblum ajal menjemput..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.