Perak zaman Nizar DAP rompak duit rakyat !!

on Tuesday, October 20, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Di Perak (tahun 2008) didapati kos penyenggaraan kenderaan kerajaan negeri adalah tinggi kerana tidak dihantar ke pusat servis yang dikhususkan.

Ini kerana kerajaan negeri tidak menetapkan bengkel khusus untuk menyenggara kenderaan sebaliknya ia dilakukan berdasarkan permohonan yang diterima daripada syarikat berkaitan.

"Menerusi semakan audit terdapat sampel baucar bayaran yang dipilih mendapati kos penyenggaraan berjumlah RM262,256 atau 69.4 peratus untuk kereta Proton Perdana di Syarikat Kinta Tyres Sdn Bhd, berbanding di Syarikat EON Service Sdn Bhd iaitu hanya RM15,197 atau 4 peratus sahaja untuk tempoh 2004 hingga 2008," katanya.

Laporan itu juga mendapati syarikat tersebut dimiliki oleh bukan Bumiputera dan kebanyakan alat ganti yang digunakan adalah diimport dari luar negara berbanding Syarikat EON Sdn Bhd daripada keluaran tempatan.

sumber : utusan malaysia

Komen PB

Lihat lah tak sampai setahun mereka memerintah , sampai nak servis kereta pun rembat duit lagi . Puak2 kafir DAP ni punya nak kaut duit tak hantar pi servis di EON ,tetapi hantar repair di syarikat geng bangsa depa . Boleh dapat komisyen ke bila pi hantar servis di kedai geng depa lepas tu claim harga tinggi .

Yang bodoh orang PAS la yang pi sanggup berguling dan tidur atas jalan bila kerajaan Perak diambil BN tetapi yang kenyang dapat duit semua DAP sapu ....hahaha
banyak oiii RM262,256 ...kesian aku tengok ahli PAS yang pertahan DAP dan Nizar barua DAP ...


One Response

  1. Arif Omar says:

    mereka kan ahli syurga. takkan buat salah

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.