PAS kini takut blogger UMNO

on Thursday, October 29, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment





Blogger Pembela Negara ( BPN )

PB bila membaca kenyataan oleh Ustaz Idris Ketua Penerangan PAS dalam Haprak Daily ini , ia membawa maksud bahawa kini PAS kini mula gerun dan kecut bila melihat serangan bertali arus tanpa henti oleh blogger BPN ,UMNO, UMB malah di dalam laman sosial Facebook . Di dalam facebook terutamanya kita dapat lihat lagi ramai sokongan kepada BN oleh golongan muda dan mereka cukup aktif memberi komen mengenai isu politik semasa yang berlaku .

Jarang sekali PB dengar pimpinan PAS mengaku bahawa mereka takut kepada blogger . Mengapa perkara ini boleh terjadi sedangkan mereka dan blogger2 PAS inilah selalu fitnah kepada pemimpin BN termasuk PM sendiri . PAS takut kepada bayang-bayang sendiri @ kebenaran yang ditulis di blog2 yang menyerang mereka ..

PAS seperti biasalah akan mengatakan ini fitnah daripada cybertrooper UMNO kepada mereka .Ayat ini saya rasa mungkin ahli PAS yang taksub sahaja yang percaya walaupun dengan bukti dan gambar ditunjukkan oleh artikel-artikel oleh blogger . Tetapi saya rasa PAS paling takut persepsi rakyat terhadap parti mereka itulah yang paling ditakuti .

Seperti kata rakan saya GAP , kita tiada bermain persepsi hatta fitnah, bloger antai pakatan mengolah isu berdasarkan pengamatan mikro,licik membaca gerak tubuh dan cukup hebat bermain kata. analisa bersandar kepada ucapan dan retorik kata. hari ini pas semakin lemas dibenamkan oleh bloger antai pakatan.


Insyallah perjuangan menegakkan yang hak akan diteruskan ..buat rakan-rakan blogger semua ,syabas diucapkan !!! teruskan serangan terhadap mereka !!! Biar rakyat semua menilai apa yang kemungkaran dan penipuan yang mereka lakukan ..







One Response

  1. Anonymous says:

    Saya sokong anda semua.. Teruskan Perjuangan. Kembalikan Fakta kebenaran, Lawan Fitnah dari Mereka..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.