Ramai ahli PAS berbohong dalam berblog- Nik Abduh

on Tuesday, October 27, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

Saya melihat sesetengah ahli PAS cukup berani di dalam berblog. Malangnya, mereka hanya berani berbohong, memfitnah dan menyebar semua kata – kata manusia dan peristiwanya. Lebih malang, mereka tidak berani untuk berkata benar, apatah mengakuri pada yang benar.

Jika anda gian sangat nak menulis, menulislah yang kekal baik hingga ke lubang kubur. Yang memberkati anda dan kehidupan manusia....Nik Abduh di blognya.

Komen PB

Ini lah sifat sebenar pemimpin PAS dan blogger PAS yang menulis bohong serta menyebarkan fitnah . Mereka tidak berani berkata benar dan menyembunyikan perkara yang salah .

Jika parti PAS yang terkenal dengan pakaian jubah dan serban ini ,sepatutnya perkara ini tidak berlaku dan dikritik sendiri oleh Nik Abduh . Blog Pas dan juga pemimpin mereka ini selalu mengambil contoh2 sejarah Islam dan ayat-ayat Al Quran dan disamakan dengan situasi sekarang yang berlaku kepada mereka . Kesan daripada ini orang akan anggap ia sebagai fakta dan perjuangan mereka betul . Contohnya isu kuil seksyen 23 iaitu blog khalid samad .

Ini lah pembohongan mereka yang selalu mereka lakukan untuk mengaburi ahli-ahli mereka dan rakyat.





Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.