Kebodohan Haprak Daily yang paling bangang ...

on Saturday, October 31, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


ADOI! Haprakah buat lawak hari ni wehhH!! KaHhKahHhkAhhH! Sebab ape? Laporan berita palsu mereka sebelum ini mengatakan T. Nathan iaitu bapa kepada mangsa jambatan runtuh itu meninggal akibat terlalu sedih yang tidak terhingga. Nah! Ni ayat daripada Haprakkah!:



"Akibat kematian anaknya, Nathan yang terlalu sedih tidak lalu makan atau minum sehingga terpaksa menerima kemasukan air melalui drip dilengannya. Pagi tadi, Nathan meninggal di rumahnya di Mambang Diawan, dekat sini selepas beberapa hari menanggung kesedihan."
Sedih giler siottt! Pandai gile orang-orang PAS HAPRAKKAH ni buat story palsu. Nak tembak kerajaan kononnya tetapi berita dia sendiri terima pun tak betul dan sahih. Oit! Apa lu orang Haprakkah main hentam ka masukkan berita palsu?! What the fish are you Haprakkah?! Pagi ni dia mintak maaf pulak!

"Bapa mangsa jambatan runtuh program perkhemahan 1 Malaysia, T. Nathan tidak meninggal sebagaimana yang dilaporkan Harakahdaily sebelum ini. Sehubungan itu, Harakahdaily memohon maaf kepada keluarga T Nathan dan pembaca akibat salah lapor ini."
Adoiyai Haprakkah! Baik bungkus saja portal tak berguna tu wei! Nak salahkan kerajaan tak guna, itu bukan JKR. Kahkahkah! Inilah diantara kegagalan-kegagalan portal pembangkang. Ni bukan yang pertama kali, berkali-kali sudah. Memang benar kata Nik Abduh, bloggers pembangkang ni memang reti nak buat fitnah sajork! Ini termasuklah web Haprakkah sendiri! Satu-satunya akhbar online yang paling tidak berprestij! Bagi anugerah Penyapu memang padan sekali! Sekian

sumber : media cyber

Komen PB

Haprak Daily ini memang terbukti tergolong seperti dikatakan oleh Nik Abduh iaitu ada orang PAS suka penipu dan membuat fitnah . Orang tak mati pun dia kata mati ...kerana apa ??? kerana nak bagi pembaca marah kepada kerajaan akibat kejadian itu .. Bodoh punya Haprak Daily ... penulisan penipu !!!


2 Responses

  1. Haprak daily adalah Quran untuk ahli PAS fahaman Ugama ISLE . Tengok sajalah mcmana diorang kepit kertas busuk tu ..klu nak buat bugkusan nasi lemak HARAM Haprak Daily ni dijadikan bungkusan, mereka akan menjaganya baik2...bila membacanya pula terhangguk2 tengok saja memek muka mereka ...percaya 100%...tak ada pikiak2 sebab kepala otak mereka dah beku dah keras...Nasihat kwn jgn sesekali TERJEBAK dalam fahaman ISLE ni...TERLALLU BERBAHAYA....AWAS

  2. haprak daily inilah ubat dan racun utk org PAS

    ubat = adalah bagi mereka yang dpt info utk jawab jika pendedahan di media ,tv dan internet memaparkan maklumat buruk mengenai parti mereka malah di sertakan bukti kukuh .

    racun = hasut org depa jadi lebih hardcore taksub dan benci kerajaan . kesannya lihat ada org tua sanggup tidur atas jalan halang kereta Raja Nazrin sambil pegang bendera PAS.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.