PRK-N31: Ceramah Pakatan haram tiada sambutan , Apa sudah jadi ??

on Tuesday, October 6, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Apa dah jadi ?? Ceramah PAS kosong je ini , tetapi diceritakan dalam media cetak mereka ribuan orang hadir malah majlis pengunguman calon juga ditulis 5000 orang datang . hehe nak tergelak aku . kalau ceramah hang pa di Prmtg Pauh boleh la aku percaya juga ,tetapi di Bagan Pinang , nak kutip 500 orang pun payah ..itu pun orang luar dari kelantan je banyak mengikut sumber dari rakan saya yang berada di Bagan Pinang .




tetapi kesian juga aku tengok nik nazmi ini dok sembang pasai kerajaan bos dia Khalid Ibrahim memerintah Selangor baguih ..tetapi tak ada orang .haha Nik Nazmi ini adalah awang yang di impot dari selangor dan satu geng dengan team Selangor takebeer untuk menipu penduduk Melayu Bagan Pinang... bukan tau apa pun,budak mentah je dia ni ..

ini aku masuk lagi gambar2 ceramah2 PAS yang diboikot penduduk Bagan Pinang ..




Ceramah Hadi " berapa bulan "tiada sambutan ..

ribuan orang hadir ke ceramah PAS !!..hehehe


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.