Nizar derhaka !! : Sultan Perak dan Selangor dihina oleh RPK dan blogger pakatan haram

on Tuesday, October 20, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

Sultan Perak & Selangor di celakakan oleh blogger haprak Raja Petra dan gerombolan blogger blogger pakatan haprak.

Didalam artikel beliau :klik sini dan penarik beca(sultan perak tak layak dihormati) klik sini menyatakan punca kejatuhan kerajaan Perak adalah dari pihak Istana.


blog suara rakyat mengelar syaitan kepada sultan!
klik sini

Tuduhan & fitnah yang war warkan cukup mengjengkelkan. Harus diingat,walaupun terdapat fakta & jumlah yang disebut didalam artikel RPK,kesemuanya boleh diada adakan.RPK cukup terkenal dengan taktik jahat memanipulasi fakta & memainkan persepsi menghasut rakyat.Komen komen didalam blog jahat pakatan haprak juga amat menyedihkan.Sultan di momokkan,dihina dan dicaci.

Ini adalah salah satu cara dan jalan mereka memperlekehkan kesultanan melayu,salah satu cara untuk menghilangkan rasa hormat rakyat kepada kesultanan melayu.Maka grand agenda puak liberal Anuwar berahi & komplot jahat mereka mahukan revolusi "kebangkitan rakyat" yang bakal menterjemahkan kepada sebuah kerajaan republik.

Doktrin suara rakyat,kuasa rakyat dan hak rakyat ada jelas dari Sosialis & Komunis ,Siapa mereka? Ya mereka adalah dari PKR,DAP & PAS!!!

Bibit bibit kemarahan segerombolan penyokong berotak kacang ini jelas menampakkan mereka sudah terpengaruh dan sudah tertanam sifat benci kepada kesultanan melayu.Maka tidak hairanlah mereka berani membaling batu keatas kereta Raja Muda Perak sebelum ini.

Pisau menyeru agar satu laporan polis di buat keatas mereka, Pihak Polis harus mengambil tindakan dengan kadar segera,jangan menunggu sehingga perkara ini berlanjutan ke peringkat yang lebih parah.

pisau percaya pihak polis akan dapat mengesan manusia kurang ajar ini, nombor telefon tertera di blog suara rakyat,harap tindakan yang tegas dapat diambil.!



sumber : pisau.net


One Response

  1. Dollah says:

    Oooo... ye ker!... Kalau macam tu memang PR tak guna. Baru aku teringat... dulu kat Terengganu pun PR yang hina sultan siap dengan banner ditulis perkataan "NATANG" sebab puak2 PR nakkan Mat Said jadi MB dan bukannya Deris Jusoh

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.