TERKINI ! Nazmi Faiz bakal ditawarkan kontrak SC Beira Mar !

on Thursday, May 17, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments




Mengikut beberapa sumber, Nazmi Faiz hampir pasti akan bermain utk skuad SC Beira-Mar musim depan. Pengarah pengurusan bolasepak antarabangsa, Marco Guimares berkata,

"Impian Nazmi untuk bermain di skuad senior sgt cerah.

 Kami sedang memeriksa dan sedang dalam proses memuktamadkan butir-butir penting Nazmi di Portugal. Dan kemungkinan Nazmi akan menandatangani kontrak pra bersama SC Beira- Mar.

" Nazmi Faiz dibenarkan untuk menandatangi kontrak senior bersama kelab baru selepas berumur 18 tahun iaitu pada 16 Ogos ini, jika mengikut peraturan FIFA. Awal tahun ini, Nazmi telah menaruh harapan yg tinggi utk bermain di salah satu kelab eropah namun tidak kesampaian akibat dari syarat-syarat disana yang begitu ketat. Melihat dari kenyataan SC Beira- Mar ini, mereka seperti mahu mengambil Nazmi sebagai pemain mereka satu hari nanti. Mungkin musim depan, atau musim seterusnya. InsyaALLAH.sumber


2 Responses

  1. Anonymous says:

    Macam best je main pass pass ni. Walaupun steak at main pass pass, tapi still memerlukan trek nik yang betul. Syabas nazmi! Tak sabar nak tengok bro main dekat portugal Nanti. Moga Moga dapat la Kontrak tu.

  2. CONGRATES NAZMI ! We will pray for you from here, GOOD LUCK BRO~

    View our full product list: http://cebagoomarket.blogspot.com/2012/04/cebagoo-market-product-list-and-info.html

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.