Plat WWW : Nizar tak puas hati, persoal wang itu wajar bantu Melayu Johor !

on Tuesday, May 29, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments


Apa lagi lahanat wal musibat bernama Nizar boneka DAP  ini tak puas hati pasal no Plat WWW 1 yang dimenangi  secara tender  itu oleh DYMM Sultan Johor ?

Apabila didedahkan kebenaranya dari mana datangnya wang untuk memenangi tender ini oleh TMJ semalam di twitternya , Nizar seperti tak mahu kalah & enggan mohon maaf . Hari ini beliau persoalkan lagi bahawa  wang sebanyak RM 520K itu boleh bantu rakyat Melayu Johor .


Adakah Nizar tahu  bahawa  YDP Agong juga membina no plat WWW  ini yang berharga RM 220K ? No plat yang dimenangi baginda ialah WWW 5 . Apakah Nizar juga mengkritik bidaan oleh  YDP Agong sekali ?

Sebenarnya  duit yang dimenangi ini pun masuk ke poket kerajaan juga menerusi JPJ  dan seterusnya kepada kemudahan rakyat .

GPB berharap rakyat boleh menilai perilaku juak2 pembangkang yang jelas cukup biaDAP sama sekali dengan Raja-Raja Melayu . Mereka ini tak layak langsung  memimpin negara ini !



6 Responses

  1. Anonymous says:

    Nizar ni bercakap memang seperti orang DAP. Suka mencucuk rakyat supaya membenci raja-raja melayu.Nizar mesti berfikiran terbuka.Duit yang sultan Johor gunakan itu adalah duitnya sendiri dan terpulanglah kepada baginda nak buat apa. Lagipun duit tu bukannya masuk ke poket orang perseorangan. Ia masuk ke kerajaan juga. Jadi duit tu sampai juga kepada rakyat Malaysia. Termasuklah kepada kamu juga NIzam. Nizam...Nizam...Tak habis-habis nak mecucuk orang. Kalau baginda nak derma duit dia kepada rakyat Pahang ke, kelantan ke perak ke atau Melaka ke. Apa kau kesah? Takkan kau nak cakap yang baginda kena derma kat orang Johor saja.

  2. Anonymous says:

    Apa la bangang sgt agen DAP sorang ni...Aku ni rakyat Johor yang lahir dan membesar di Johor takde la nak memekak...Rasional sikit la brader..Duit tu pun duit baginda sendiri dan hasil jualan tu pun untuk rakyat. Lu rakyat Perak, bukan rakyat Johor. Kalau lu dah tak tau nak hormat Sultan sendiri, jangan cuba cari pasal dengan Sultan Johor yang memang dikasihi rakyat jelata. Jangan amalkan politik murah. Kene sedar diri, lu tinggal di Malaysia... Bukan Indonesia atau Singapura yang memang dah jadi Republik. BODOH betul.

  3. Anonymous says:

    masa pakai camry dulu tak persoalkan pun duit rakyat...nak bantu rakyat...nsib baik dia bukan lagi mb perak..kalu tidak malu sya nk ngaku org perak...

  4. Anonymous says:

    Tuanku mendapat No u bukan Freelah wahai siBANGAST,duit u masok kat kerajaan!LU MAU PERTIKAI APA!apa kalau jutawan lain dapat membida No WWW1 Sibangsat ni nak komplen juga ke,suruh derma untuk raayat ke?
    Engkau dermalah wahai nizar gaji ADUN dan MP untuk nak bela raayat!
    Lihatlah kawan lu ni sipisau karat!
    Sifatnya Derhaka tetap dibuat,
    Tak tahu duduk didalam ADAT.
    Dia ni patut diperhambat!

  5. Saya pasti Tuanku Murka.Siapa pun akan marah bila bercakap tanpa fakta. Tuanku haramkan Nizar masuk ke tanah jajahan Johor. Tuanku Sultan Johor sangat kaya kerana dia ada ladang kelapa sawit yang sangat luas.Beliau pakai duit sendiri mengapa nak jealous. Nizar kalau dah tidak ada isu untuk berpolitik bagi pembangunan negara buatlah kerja lain. Ladang Tuanku kat Johor rasanya memerlukan pekerja angkat buah kelapa sawit.Itu pun kalau Tuanku perkenankan untuk memijak bumi Johor. Daulat Tuanku.Daulat Tuanku.Daulat Tuanku.

  6. Anonymous says:

    Woi NIZAR,dah berapa banyak kau bantu raayat masa jadi MB,Jadi ADUN,Jadi MP,dan berapa banyak wang peribadi kau belanjakan untuk raayat,
    Apa kau ungkit juga sekiranya yg menang Plate u tauke jutawan!
    Sedar ke tidak,kan duit tu masok tabung kerajaan!
    Usah nak cakap membela raayat le!kau tu berjuang untuk dapat kerusi je dan semua gaji dan elaun kau nak rembat,sesen pun kau x ingat raayat!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.