Nazmi Faiz digelar Little Messi oleh media Portugal

on Wednesday, May 23, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Aura Harimau Malaya  terus mengegarkan bumi Eropah di Portugal .   Terkini , akhbar Portugal telah gelarkan  Nazmi Faiz Mansor sebagai  "O Pequeno Messi" in 'O Jogo' yang g bermaksud 'Little Messi' .

Bukan mudah seorang pemain berbakat dari Asia mendapat gelaran sedemikian . GPB yakin masa depan Nazmi di bola sepak Eropah cerah sangat . Namanya kini mungkin dalam masa setahun ke 2 tahun lagi tentunya akan diintai oleh kelab ternama Eropah . Tak mustahil semua ini ..

namanya sudah tercatat di wikipedia SC Beira Mar 


One Response

  1. Unknown says:

    jangan hanya gah dengan gelaran dan liputan diberikan..perlu bukti kemampuan di atas padang..prestasi di padang lebih penting dari gelaran..jangan mudah melabel dengan hanya beberapa perlawanan..masih banyak yang perlu dipelajari nadzmi andai ingin bergelar bintang bola sepak dunia..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.