PAS meroyan Nik Aziz digelar Father of Kafir !

on Tuesday, May 8, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments





Juak-juak hamPAS meroyan gila bila Nik Aziz digelar Father of Kafir oleh bekas KPN , TS Rahim Noor . Tapi mereka lupa amanat Hj Hadi dulu yang mengkafirkan orang UMNO kerana berkawan dengan MCA dan MIC .

Sampai sekarang Hj Hadi masih lagi tak tarik balik amanatnya dan hari ini juak2 hamPAS beri tempoh 24 jam untuk tarik balik tuduhan .. ...hahaha

Jangan bersikap hipokrit la wahai pancacai2 PAS ... cermin la dulu sikap tok guru anda dulu .. tarik balik dulu amanat pemimpin anda yang kafirkan orang UMNO dulu sebelum nak meroyan pertahan Nik Aziz..




Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor diberi tempoh 24 jam menarik balik tuduhan terhadap Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang dianggapnya “bapa kafir”.Pengerusi Lajnah Undang-undang dan Hak Asasi Manusia PAS Kelantan, Hisham Fauzi berkata, kenyataan bekas ketua polis negara terbabit jelas tidak matang dan bersifat fitnah.

“Oleh itu kami memberi tempoh 24 jam untuk Rahim menarik balik kenyataan tersebut dan memohon maaf secara terbuka kepada Tuan Guru Nik Abdul Aziz.

“Sekiranya beliau didapati gagal menarik balik kenyataan fitnah tersebut, kami tidak akan teragak-agak mengambil tindakan mahkamah terhadapnya,” katanya di sini.

Bekas Ketua Polis Negara itu dalam kenyataan dalam sebuah akhbar berbahasa Inggeris hari ini melabelkan Tuan Guru Nik Abdul Aziz sebagai “bapa kafir” kerana dianggap mengelirukan umat Islam ekoran kenyataannya wajib menyokong Bersih 3.0.Sebelum ini Menteri Besar Kelantan meminta rakyat keluar beramai-ramai pada himpunan Duduk Bantah pada 28 April lalu sebagai tanda membantah ketidakadilan dan kewujudan daftar pemilih yang meragukan.



4 Responses

  1. kata perjuangkan kebebasan media...sekarang ni apa dah jadi?! baru kena sikit kat batang hidung, dah nak melenting?!

    p/s: tak sokong kafir mengkafirkan...cuma, cakap serupa bikin la....

  2. Anonymous says:

    dulu tuan bantai nuar sampai lebam biji mata kini tuan bantai N Ajis samapai pengikutnya meroyan..tabik tuan

  3. Anonymous says:

    takan diorang je boleh balun orang!oranglain pun bolrh juga,depa u bukanya baik sangat...bercakap x pernah betul,tipu memanjang,fatwa pun ikut rasa kepala dia je!PM bagi faedah untuk peneroka dikatakan UMPAN!BR1M dikatakan rasuah!Cerita cara nak membangunkan ekonomi n sosial anak bangsa !NAHI...yang ada maki hamun kt bangsa sendiri!

  4. Anonymous says:

    siapa tan sri rahim nk mgkafirkn org
    setinggi mna agama die tu..
    inilah dunia zaman sekarang..
    ulamak dihina,dicaci..walhal pemimpin zalim diagungkan
    mmglah setiap org ad mlakukn ksalhn
    pas dan umno pun ad wt salah
    cume kte ikut mna yg btul dn tngalkn mna yg slah..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.