Permatang Pauh lebih baik tanpa Anwar - Part 2

on Thursday, May 31, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments


Selama 4 tahun Anwar menjadi wakil rakyat Permatang Pauh , apa yang beliau bantu Sek Agam Rakyat (SAR)  di Permatang Pauh ??   Tak pernah rasanya aku tengok dia pergi beri sumbangan kepada SAR pun.

Yang kerajaan DAP tak habis-habis dok bangga kononnya mereka lah paling hebat beri bantuan kepada SAR di negeri ini . Malah dalam muka surat 5  Buletin Mutiara Haprak , Malik Kassim bukan main lagi gah mendakwa peruntukan kerajaan regim disumbangkan adalah sebanyak RM 1.75 juta setahun . Ia disalurkan untuk meningkatkan mutu pembelajaran dan pengajaran di sekolah .





 
Di sini GPB agak musykil bagaimana DAP boleh dok sembang deraih  kononnya peruntukan SAR bertambah  . walhal  SAR Abu Bakar Ass Siddiq di Taman Guar Perahu  dibantu Pemuda UMNO yang datang menghulurkan  3 projektor  untuk kemudahan  pembelajaran .

Ini menampakkan jumlah  peruntukan berkenaan untuk sekolah agama rakyat yang melebih 100 buah di P.Pinang tak mencukupi .  Bila nak agih peruntukan  ke setiap sekolah , berapa la sangat yang  dapat ...

Tambah-tambah sekolah SAR Taman Guar Perahu ini bukan dikuasai puak-puak PAS  ,dan mereka hanya control kariah masjid saja di taman berkenaan .



3 Responses

  1. Unknown says:

    Bila lah org Permatang Pauh nak sedar?

    HOT! BUKTI NURUL IZZAH SENGAJA CETUS KEKACAUAN DI PANTAI PERMAI! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

  2. Anonymous says:

    malaysia tercinta lebih aman bila Umno Bn tumbang ranap!!!!!

  3. Anonymous says:

    hidup PR

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.