Anwar bidas Karpal , label dirinya PM sebenar jika PR menang !

on Saturday, May 26, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments



Karpal Singh dari DAP  cakap tetap mahu pejuangkan PM adalah dari bukan Islam  dan kemungkinan Guan Eng akan ditabalkan jawatan berkenaan .  KLIK DISINI

Selepas PAS mengecam kenyataan Karpal semalam menerusi  Dewan Ulama PAS ( klik sini ) serta Nik Aziz yang melabel Pengerusi DAP itu sebagai orang tua.  Hari ini Anwar pulak  cakap dan mendakwa   dirinya adalah PM sebenar jika Pakatan menang di PRU 13 .

Nampaknya sebelum nak tawan Putrajaya lagi , Pakatan yang sebenarnya tak berpakat ini dan bergaduh semata-mata nak berebut  jadi PM .

 DAP mahu Guan Eng , PKR mahu Anwar manakala PAS mungkin mahu Hj Hadi ...  Macam ini ka parti yang hendak kita pilih untuk menerajui Malaysia ini ?

Lingkup habis negara ini ...itu baru jawatan PM pun depa berebut , belum lagi masuk bab siapa nak jadi Menteri Kabinet ...hahaha ..

Percayalah ....Masa depan negara akan GELAP jika puak-puak ini perintah Malaysia...







6 Responses

  1. Anonymous says:

    Apa komen sipisau karat1
    Bila bos nya cuba diliwat
    Jawatan PM org nak rembat!
    Berlari lah Lu TELANJANG BULAT!

    ADE FAHEM!!!!!!!!.

  2. Anonymous says:

    Lingkop Malaysia kalau depa memerintah....

  3. Anonymous says:

    Tersirat - kalo pm bukan melayu. Melayu kena atas pm. So Atas pm adalah presiden. Kalo ada presiden cuba pikir apa yang akan takde? Jgn kata mana mungkin terjadi. Sila kaji sejarah.. Temasek bukti nyata. Nusantara secara khusus.

  4. Anonymous says:

    Ha.ha...pada firasat aku rasa nya ANUAR pasti akan menjadi Perdana Menteri [ atau lebih elok lagi PRESIDEN REPUBLIK RAKYAT MALAYSIA ] dua kemungkinan , pertama dia hanya menjadi prdana menteri/presiden BONEKA aja kerana memandangkan orang orang Melayu dalam PKR {Parti Komunis Rakyat } dan PAS selama ini hanya jadi PAK TURUT aja, bila kapal singh menyanggah setiap statment pemimpin PAS semua yang dalam PAS , "KECUT TELOQ " masih korang ingat masa PR memerintah perak dulu , macam mana NIZAR pemimpin negeri PASIR 2 BUTIR [ BERSIDANG BAWAH POKOK] di pupetkan oleh DAP.
    DAP ni main politik yang amat licik macam bapak dia parti PAP di singapura mula mula dapat kuasa di sana dan nak menarik hati oghang oghang melayu di lantek nya Presiden berbangsa melayu [ Alahyarham Yusuf Ishak ] tapi presiden tada kuasa lansung , ha lepas tu dia mula pecah pecahkan kawasan majaroti orang melayu dengan alasan untuk pembangunan konon , bila kawasan kawasan orang melayu berpecah maka undi undi orang melayu mula lemah dan kau nengok lah bagaimana keadaan orang orang melayu di singapura sekarang, jangan haraplah na jadi pilot jet pejuang. Percayalah kalau PR menang dalam PRU kali ni semua nya pasti akan berlaku di Malaysia ini, dan ta guna lagi kita tangisi kuasa yang hilang. Tolak lah insan bernama Anuar Ibrahim ni , macam bapa mentua nya menolak dia dulu

  5. Anonymous says:

    Apa kata sipisau KARAT
    Bos engkau bakal merempat
    Nak jadi PM mungkin ta dapat!
    Sebab DAP dh ambil tempat!
    Jadilah kamu macam Pak Kadok
    Ayam menang kampung tergadai
    RUMAH SIAP TUAN PUN MATI.
    Carilah Pulau lain buat negeri
    semoga dapat jadi MENTERI!
    Itu kalau PBB bagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Anonymous says:

    Memang betul le nuar memang mengilaiiiiii jawatan PM!
    Pisau karat kemana pergi
    Bos engkau dah kena sudi
    Jawatan PM DAP Tak kasi!
    Kemanalah dia nak bawa diri!
    Nak teroka negeri baru
    dengan pisau karat kau x mampu
    Kalau pun buka negeri baru!
    Jawatan PM pun belum tentu!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.