Kisah benar ! Unit Amal PAS merajuk , diperlekehkan mahasewel

on Sunday, April 22, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments



Padan muka punya unit amal PAS . Nak pertahan sangat geng mahasewel gila ni ..hahaha . Sekarang amik la habuan dihina oleh puak-puak ni .

 Depa mana nak ikut cara Islam ..kalau ikut , depa tak kalung la bunga kematian di gambar Najib dan Khaled Nordin .

Mahasewel yang berkepala botak di atas ini pun relaks je   hisap rokok dan berpakaian macam tak cukup kain ini  kat situ atas nama hak asasi dan occupy dataran .






3 Responses

  1. Anonymous says:

    BODOH juga unit amal PAS..Kalau nak beramal biarlah betul pada tempatnya..kan dah kecewa..sokong PR akan membuat anda lagi kecewa...kecewa dan terus kecewa..guna OTAK le sikit.

  2. Anonymous says:

    Pas kan balaci je dalam PR ni.. buat je la keje tu..pasai apa plak nak merajuk2 nanti marah Dap dgn PKR kan dah susah nak jawap nanti.. tunjuk kan taat setia Pas tanpa berbelah bagi kepada Dap dan Pkr

    tak nampak pun budak mahasewel tu bersolat..kan dah biasa bersolat tengah2 jalan.. apa unit amal Pas buat..?? nengok je kee.. siang malam bercampur gaul..unit amal Pas nengok je kee... tak tutup aurat pun ada, nak kata jantan mcm betina nak kata betina mcm jantan..

    Pas dah melacurkan diri sendiri kerana taksubnya pada Dap dan Pkr... maruah Pas diperlekehkan dalam PR malah budak2 mahasewel tu sendiri telah menghina Pas, jadikan unit amal Pas mcm balaci mereka plak

    Pas dah rosakkk..

  3. The Don says:

    Padan muka pas pis pus

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.