PANAS ! Khemah geng mahasewel diserang rakyat tak puas hati ..

on Thursday, April 19, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


Mantap !!  Semalam dilaporkan    khemah geng mahasewel di Dataran Merdeka telah dirobohkan sekumpulan lelaki. Belum dapat dipastikan lagi kumpulan mana mereka ini .

Yang pasti mereka sebagai rakyat Malaysia yang tidak suka perbuatan mahasewel belaan Pakatan jadikan tempat awam seperti Dataran Merdeka sebagai tempat lampiaskan nafsu politik mereka .

Dataran Merdeka adalah tempat awam dan tarikan pelancong , kehadiran mereka berkhemah di situ jelas menggangu tempat berkenaan dan menyaktikan mata memandang .

Syabas GPB ucapkan kepada mereka ini yang berani ...kita rakyat Malaysia juga ada hak untuk Dataran Merdeka ...






2 Responses

  1. Anonymous says:

    C'mon la budak-budak Melayu ni. Udah-udahla memalukan MAK BAPAK dan juga BANGSA sendiri. Hampeh betul si ADAM ADLI ni - kesian kat MAK BAPA dia. Tadika mana agaknya yang mengasoh dia masa pra-sekolah dulu?

  2. Anonymous says:

    saya ucapkan terima kasih kpd penduduk KL, halau je kalau mahaseweal atau sesiapa saja buat kacau. utk org KL itu tanggugjawab anda halau pengkhianat di tempat anda. Jangan tunggu pihak berkuasa la, dia org ni tertakluk kepada undang-undang.... kalau melebihi undang-undang dia org gak kena....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.