Aishah mai Bersih 3.0 cari publisiti ?

on Saturday, April 28, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

Apa tujuan penyanyi Janji Manismu , Aishah hadir ke demo ganas Bersih 3.0 hari ini ? Nak cari publisiti atau nak bertempur dengan polis ?

Adakah dia tahu demo Bersih ini cukup ganas dan mereka memang nak bertempur dengan polis ?


3 Responses

  1. Anonymous says:

    aku sempat juga pegang tetek aishah tadi masa dok bersesak sesak.

  2. Anonymous says:

    ambiga pun berkata - "matlamat bersin kita telah tercapai, kita telah berjaya mematikan polis, dan bar counsil akan mempertahankan sepenuh tenaga dan menggunakan segenap ruang yang diberikan olih perlembagaan dan undang-undang demi mempertahankan para peserta demonstran yang berjaya mematikan polis, dan ini kita akan buat dengan lebih baik lagi pada bersin 4.0 dan kecelakaan kepada pihak polis kita akan tambah lagi, tetapi pada masa yang sama kita hendaklah memasang perangkap dan bersiap sedia dengan rakaman vidio jika sekiranya peserta demontran dari bersin tercalar walaupun sedikit kita akan tayangkan ke seluruh dunia dan dedahkan sebagai kezaliman polis. rakaman vidio olih pihak polis itu kita akan patahkan dengan menggunakan fatwa yang dikeluarkan olih haji adi - vidio itu besi dan tidak bolih menjadi saksi. tetapi jika kita siarkan vidio keganasan polis, kita akan gunakan karpal singh atau saya sendiri beserta pakar dari dalam dan luar negara untuk kita buktikan bahawa vidio itu benat dan bolih dibuktikan sebagai keterangan di mahkamah. itulah kelebihan yang ada apabila kita tahaluf siyafi bersama pas." sekarang ini, saya kena berlakon sat, "er .. saya tak sangka keganasan demonstran ini bolih berlaku, ini semua salah polis, kalau polis benarkan kami buat demontrasi di dataran merdeka saya yakin perkara seperti ini tidak akan berlaku ..."

  3. Anonymous says:

    Nasib...le Malaysia punya Menteri Keselamatan Dalam Negeri yang auuuuuuuuu

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.