Panas! Gegaran Gempa bumi di Acheh sampai ke P.Pinang !

on Wednesday, April 11, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments

Gempa Bumi 8.9 skala Ritcher di Acheh sebentar tadi telah menggegarkan seluruh P.Pinang .GPB hari ini jalan-jalan di Jusco Seberang Perai begitu terasa gegaran berkenaan dan ramai pengunjung lari bertempiaran keluar dari pusat membeli belah . Sampai ada yang minum dan makan pun cabut lari keluar.

Menurut sumber berita dari Kompas ,amaran tsunami telah dikeluarkan boleh pihak berkuasa di sana.







2 Responses

  1. my says:

    jom tonton pelbagai saluran tv dari dalam dan luar negara seperti Discovery Turbo.Discovery World Hd.Discovery Channel.History Channel.Astro Ria.Astro Prima. Astro Oasis.Tv3.Tv2.Bernama Tv.Al Hijarah Tv .ESPN,STAR SPOTS ,EUROSPORTS dan banyak lagi secara percuma di > http://setcast.blogspot.com/2012/04/live-streaming-malaysia-tv-tv-online.html ,anda jugak boleh mendengar pelbagai siaran radio Online malaysia di > http://setcast.blogspot.com/2012/03/malaysia-radio-online-listen-live.html secara percuma ,jom terjah

  2. boy says:

    Huih kuat gak tu... Tapi apa2 pun syukur sebab tak jadi tsunami....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.