Nizar Oii !: Siapa puak kafir harbi ini untuk menuduh orang Islam munafik ???

on Wednesday, September 23, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




As you know, a Malaysian Malaysia and the adulating admiration of the governance style of Khalifah Umar Abdul Aziz had been often times referred to by Guan Eng in DAP.

However, by the stroke of a pen, DAP are a bunch of demons in the eyes of a saudara baru. And Utusan Malaysia is ever ready and willing to print it on the day of Aidil Fitri.
All men are on borrowed time. A biological reminder alerts me that, I'd rather be a musafir of diverse worldviews than a fanatical munāfiq that spits venom.

And Ridhuan Tee appears less a munāfiq than a consummate practitioner of political Islam. He currently earns his keeps as a senior lecturer, remunerated by taxpayers' money collected sinfully or otherwise, to teach at the Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, the cradle that breeds many a soldier of our land.

Screenshots



Diatas adalah petikan kata2 seorang KAFIR haram jadah pada hari raya aidilfitri yang keluarkan kenyataan menuduh seorang yang beragama Islam itu MUNAFIK hanya kerana mempertahankan maruah agama Islam dari diperalatkan oleh bangsa KAFIR HARBI .

Selepas KAFIR ini melabelkan seorang aktivis Islam sebagai ISLAM EKSTREM tak lama dahulu dan kini dia ia muncul kembali untuk membela partinya dengan menuduh Ustaz Ridhuan tee seorang munafik .

APA HAK DIA UNTUK MENUDUH ORANG ISLAM ITU MUNAFIK ??? Ini ke ajaran dari ulama PAS yang mereka banggakan ?? Apa yang Ustaz Dr Ridhuan tee tulis adalah benar dan beliau menghuraikan dengan jelas tentang sikap kiasu dan siapa mereka ini sebenarnya . Dan mungkin puak2 kafir harbi ini terasa dan sudah jadi marah apabila ada orang kritik mereka terang-terang dengan berani.

Puak-puak ini kalau boleh mereka mahu terus menipu Melayu-Melayu bangang dalam PKR dan PAS agar terus hanyut dan dibuai mimpi indah mereka yang boleh berlakon jadi Khalifah Umar Abd Aziz dan boleh membaca ayat Al quran . Selepas itu paling memgembirakan hati puak-puak kafir harbi ini ialah ada Melayu yang digelar tok guru yang pertahan tindakan mereka .

Inilah puak2 KAFIR HARBI yang diagung2kan oleh MELAYU2 BODOH SOMBONG Pakatan Rakyat. Itu pun masih tak sedar-sedar lagi diri mereka sudah dikencing dan dilempaq najis oleh puak-puak yang patut digelarkan syaitan bertopengkan manusia . Jika mereka ini Melayu PAS dan PKR ambil sebagai kawan maka mereka ini yang mengkhianati Melayu dan gadai Agama Islam !!

“janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman…” Al Imran ayat 28


“Wahai orang-orang yang beriman! janganlah kamu mengambil orang-orang yang bukan dari kalangan kamu menjadi “orang dalam” (yang dipercayai).


Mereka tidak akan berhenti-henti berusaha mendatangkan bencana kepada kamu. mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu.


Telahpun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulutnya, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya telah Kami jelaskan kepada kamu keterangan-keterangan itu jika kamu (mahu) memahaminya.” Al Imran ayat 118


3 Responses

  1. mlayu krala says:

    kalu dah tera usahale ubah hati insan....maki2 ni mak ngan bapak yg mungkin ajar

  2. mlayu krala the best mlayu says:

    politik wang tak haram ,,,tak sebut pun dlm kitab,,,jgn le bg geng beso makan free je tanpa mnjamu org bawah,,,tak de p,w,,,siap le ,,kami tahu le nak buat

  3. PAS dan PKR punya bodoh bangang pasal tu lah dog and pig party bole suka2 keluarkan fatwa2 bodoh hampeh.alahai tok2 guru politik haprak yg ada dalam pakatan ni cepat2lah bertaubat dan kembali ke jalan benar.anda sudah jauh terpesong dari jalan asal.hari baik bulan baik elok lah anda perbetulkan arah tuju anda.semakin ramai sudah mengetahui bahawa hanya UMNO yang boleh memimpin masyarakat ke arah perpaduan dan menegakkan islam ad din.tunggu apa lagi?.mai joinkan PAS dgn UMNO.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.