Kaitan IFC dengan isu kuil di Seksyen 23

on Friday, September 11, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments

Antara Kuil, IFC, dan Kerajaan Negeri Selangor.. Dimana Letaknya Ketertinggian Agama Islam???

(IFC telah menyebabkan Agama Islam disama ratakan oleh agama lain. Mana perginya ketertinggian Agama Islam ini??)

Beberapa hari lalu, perencanaan halus musuh Islam berjaya dilakukan, malah lebih memilukan apabila seluruh ADUN Melayu Pakatan Rakyat di Selangor sekadar mendiamkan diri. Mana pergi suara-suara yang kononnya jagoan Melayu di kalangan mereka?

Hasan Ali, Azmin Ali, Yakop Sapari, Suhaimi Syafie, Dr Rani, Saari Sungib, Iskandar Samad sudah butakah?

Kini keputusan MB hasil tekanan Kafir telah memihak kepada kumpulan Inter Faith Council. Sebuah kuil besar berkeluasan 20 ribu kaki persgi akan dibina di kawasan 80% Melayu. Lebih sial lagi Kuil ini jaraknya tak sampai 200 meter daripada surau. Tiga (3) puaka bangsa Melayu (yang mengaku beragama islam) iaitu Khalid Ibrahim, Khalid Samad dan Rodziah menepis dan berhujah gampang. Jawapan politik maha bangsat diberikan, tiada langsung sekelumit perasaan kesal atas tindakan maha sialan memperbodohkan akal penduduk dengan memberi jawapan sial cukup menyakitkan hati. Adakah benar, kiranya mereka (IFC) melepasi dugaan krisis pembinaan kuli besar di seksyen 23 Shah Alam ini.

MAKA KEJAYAAN INI AKAN DIJADIKAN PLATFORM UNTUK MEMBINA SEBERAPA BANYAK LAGI GEREJA, KUIL DAN TOKONG BESAR DI KAWASAN-KAWASAN MELAYU LAIN???

(IFC sudah lama bergerak di Selangor, Iklan ini sy Ambil dari blog Khalid samad..)

Perkara 3 di dalam perlembagaan negara tiada makna lagi kalau ini dibiarkan. Mereka mentafsir perkara 3 itu sesuka hati mereka tanpa merujuk kepada pakar-pakar undang-undang. Sia-sia pemimpin-pemimpin terdahulu memasukannya di dalam perlembagaan. Sebenarnya hak beragama orang lain tidak boleh sesama sekali dilaksanakan dengan menjejas kedudukan Agama Islam - itu maknanya " lain-lain agama boleh diamalkan dengan aman dan damai"!! tak harus hanya melayu sahaja yang bersungguh menyokong konsep Satu Malaysia, semua pihak harus peka dan bertolak ansur. Takda makna Satu Malaysia dikatakan berpaksikan Perlembagaan Negara jika kerajaan PR Selangor buat kerja bahaya semacam ini!!!!

sumber : http://brokenthecode.blogspot.com


2 Responses

  1. IFC adalah rancangan dajal untuk One World religion. Baru2 ni si tony blair knight of malta sdah tiba di kota kinabalu nak discus pasal dialogue ni lah.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.