Pakatan Haram bikin drama " Speaker Gila dengan Nizar kemaruk kuasa"

on Wednesday, September 2, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



DAULAT TUANKU!! KAMI GELOMBANG PEMUDA PERAK AKAN SENANTIASA MENJADI BENTENG UTAMA KERAJAAN NEGERI IN YANG DISAHKAN TUANKU SEBAGAI SAH SEADANYA MENGIKUT PERUNTUKAN UNDANG2 TUBUH NEGERI PERAK YANG MULIA INI - Barisan Gelombang Pemuda Perak.



Di atas adalah penyokong kerajaan! Perhatikan pulak di bawah ini adalah puluhan ribuan penyokong Nizar Penderhaka dengan konco-konconya ..

gambar di bawah "puluhan ribu" penyokong pakatan haram jadah

ribuan penyokong Nizar DAP dan Siva gila kuasa..takut betul aku tengok penyokong mereka malah reporter juga pun banyak juga .Takut tu ..haha


Hari ini Nizar dan balacinya telah bertemu buku dengan ruas apabila pagi ini bertembung dengan penyokong kerajaan negeri dan Sultan Perak . Nizar pasti terkedu dan terkejut beruk apabila sambil beliau menjerit macam orang gila yang mahu masuk bangunan SUK ,bergema penyokong kerajaan negeri yang melaungkan DAULAT TUANKU . Menurut rakan blogger PB yang berada di sana pagi ini ,Nizar mangkuk ini telah jadi penakut bila dengar laungan lebih kuat DAULAT TUANKU daripada jeritan puak2 gila meroyan ini . Baru hang tau ingat semua orang sokong hang ke ... orang marah lagi ada !!





Nizar dan konco-konconya ini telah bersidang di dalam Hotel Heritage di Ipoh. Aku rasa puak2 telah booking dewan hotel ini awal-awal lagi jika mereka tidak dapat masuk bangunan SUK hari ini . Ini adalah plan B mereka untuk meneruskan adegan drama paling bodoh dalam sejarah malaysia ini . Apa punya mangkuk la nizar dan siva ini pergi buat sidang dun dalam hotel , anda boleh tengok sendiri dalam gambar diatas ,memang cukup menjadi lakonan mereka seperti dalam cerita hindustan .haha macam haram .......

Tahap gila meroyan mereka aku rasa lebih teruk lagi daripada H1N1 , dan tengok lah Siva tu macam badut sarkass .. sudah lah tidak menghormati Sultan Perak kerana hendak mengadakan sidang DUN mengikut amalan di Perak perlu mendapat perkenan Sultan Perak terlebih dahulu .

Mahkamah Tinggi tolak permohonan injunksi Sivakumar

IPOH 1 Sept. - Mahkamah Tinggi hari ini menolak permohonan injunksi bekas Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, V. Sivakumar supaya Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK), Datuk Dr. Abdul Rahman Hashim tidak menghalang 'sidang DUN' esok.

Pesuruhjaya Kehakiman, Tarmizi Abdul Rahman memutuskan demikian di kamar beliau di sini pada pukul 4.30 petang ini.

Bagaimanapun, Sivakumar ketika ditemui pemberita di pekarangan mahkamah berkata, pakatan pembangkang akan tetap meneruskan 'sidang DUN' sebagaimana yang telah dirancang.

''Kita akan teruskan persidangan dewan sebagaimana yang dirancang kerana notis mengenainya telah dikeluarkan sebelum ini. Penolakan injunksi ini tidak boleh dijadikan alasan supaya 'sidang DUN' tidak diadakan.

''SUK tidak boleh halang kami memasuki bangunan dewan esok, kalau beliau berbuat demikian ia tetap menjadi kesalahan kerana menghalang wakil rakyat daripada menjalankan tugas,'' katanya.

Sementara itu, Ketua Penerangan Kerajaan Negeri, Datuk Hamdi Abu Bakar menegaskan, mahkamah telah membuat keputusan tepat kerana Sivakumar bukan speaker yang sah.

Malah, jelas beliau, Sivakumar selama ini telah melakukan jenayah kerana menggunakan kepala surat DUN mengeluarkan notis dan tidak menghormati Sultan Perak, Sultan Azlan Shah dalam usahanya mengadakan 'sidang dewan haram' esok.

Kata beliau, tindakan melampau wakil rakyat DAP itu telah mencemarkan institusi pentadbiran sedia ada kerana dalam amalan biasa, setiap sidang dewan mesti mendapat perkenan Sultan Perak.

''Jadi nampak sangat Sivakumar ini bukan hendak adakan sidang dewan tetapi beliau dan konco-konconya hendak timbulkan kekacauan dan menambah kekeliruan di kalangan rakyat.

''Mereka mahu melihat rakyat berada dalam keadaan resah dan tidak senang. Mereka mahu mengganggu pentadbiran kerajaan negeri.

''Jadi keputusan mahkamah sangat wajar kerana dibuat berdasarkan keadilan, kebenaran dan hak rakyat. Siapa Sivakumar ini? Dia bukan speaker, pasal apa mahkamah nak layan dia?'' ujar beliau.

Melihat gambar di atas membolehkan kita menilai sikap dan sifat buruk Nizar "The Puppet" di bulan Ramadhan ini. Walaupun tidak lagi memegang kuasa di Perak , kerana ketamakan dan gila meroyan, sanggup beliau memimpin barisan DUN Pakatan Haram untuk mengadakan sidang DUN yang tidak sah.

Tapi yang paling best ,siap Speaker Badut Sarkass itu telah jatuh hukum 6 bulan penjara kepada Datuk R Ganesan dan Hee Yit Foong. haha sejak bila hang jadi HAKIM ini ?? Mahkamah Mumbai ke ?? haha So , sapa yang nak pergi tangkap mereka ini ? Unit Amal PAS ke?? itu aku cakap penyakit gila meroyan depa ni sudah sampai tahap kritikal ..haha memalukan ada pemimpin seperti ini .. BODOH !!


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.