Agenda Sulit DAP di Pulau Pinang - Perkasa

on Wednesday, September 2, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment





sumber : http://pemudanibongtebal.blogspot.com

Komen PB

PB sudah lama sedari agenda sulit DAP yang diketuai khalifah umar abd aziz PAS iaitu Ustaz Lim Guan Eng sejak menjadi KM PP tahun lepas lagi . Gerakan SOSIALIS sedang bermaharajalela di Pulau Pinang dan terus menidakkan hak orang Melayu ... Pulau Pinang kini sedang menuju Singapura ke 2 di bawah parti sosialis DAP dengan jayanya . Umat Islam di Pulau Pinang harus sedar agenda sulit mereka ini supaya tidak terus ditipu oleh mereka yang bijak dan pandai mengaburi mata kita semua .

Sebarkan keratan ini kepada seluruh umat Islam .


One Response

  1. abuafaf says:

    Salam kepada PB. Saya merasakan satu perkara yang cukup bahaya kepada negara kerana DAP yang baru memerintah setahun lebih dikira sebagai pemerintah yang memunahkan hak melayu pulau pinang. Rasanya perlu gunakan ISA untuk sekat kemaraan mereka. Alham dulillah UMNO yang memerintah 50 tahun lebih cukup memberi keistemewaan kepada melayu ,banyak pembangunan di pulau pinang yang yang menjadi milik Melayu. Hebat sungguh UMNO.Kepada PAS PKR dan party party lain perlu belajar bagaimana UMNO memerintah.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.