Melayu Boneka DAP digunakan pertahan DAP

on Thursday, September 17, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

Melayu Boneka DAP digunakan pertahan DAP


DAP tidak peralat orang Melayu

SHAH ALAM – DAP kesal dengan kenyataan Ketua Wanita UMNO, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil yang mendakwa parti itu memperalatkan orang Melayu apabila membuka keahlian kepada kaum itu.

Naib Pengerusinya, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim berkata, dakwaan Shahrizat itu tidak berasas selain menunjukkan ketakutan UMNO bahawa sokongan orang Melayu sekarang sudah beralih kepada pembangkang khususnya DAP.

Menurutnya, cawangan DAP yang majoriti orang Melayu itu ditubuhkan di Kampung Lembah Kinrara, Puchong Kuala Lumpur dan dipengerusikan Haron Abdul Wahab.

“Kenyataan Shahrizat bahawa DAP tidak pernah memperjuangkan hak dan kepentingan orang Melayu adalah tidak benar sebaliknya parti itu turut mengutamakan kepentingan kaum lain.

“DAP juga tidak anti – Islam dan tidak anti – Melayu malah mempertahankan dan melindungi semua kaum dan agama,” katanya.

“DAP juga menjamin hak-hak orang Melayu dan Islam malah turut menggalakkan lagi syiar Islam. Contohnya, Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng telah menyampaikan sumbangan ikhlas daripada prinsip Cekap, Akauntabiliti dan Telus (CAT).

“Antaranya ialah pengiktirafan tinggi kepada pelajar-pelajar Melayu cemerlang, termasuk untuk penghafal Quran atau Huffaz dan peruntukan RM1.5 juta setiap tahun kepada sekolah-sekolah agama rakyat,”
katanya dalam satu kenyataan semalam.

sumber : sinar harian


Ulasan

DAP ini bukan anti Islam - Tunku Aziz ... haha Melayu Boneka ini sudah lupa ka si Jeff Oii yang menghina Islam dengan mengatakan Ahli Majlis MPPP dari NGO JIM itu ekstrimis Islam ?? Malah FORUM sendiri mengutip tandatangan untuk menuntut Jeff Oii ini minta maaf balik kepada umat Islam di atas penghinaan ini . Isu menuntut penggunaaan kalimah Allah untuk agama Kristian itu ,siapa yang kuat sekali menyokong ?? Kebanyakannya pemimpin DAP selain daripada PKR dan PAS yang menyokong penggunaan itu .

Selain itu , adakah anda masih ingat lagi seorang Ketua Pembangkang Dun Johor Dr Boo Cheng Hau(Adun Skudai) mempersoalkan amalan 'bumiputeraisme' atau pemikiran membantu golongan bumiputera yang diamalkan di negeri ini menyamai ideologi aparteid sama spt di Afrika Selatan ?? Adakah orang seperti depa ini yang Tunku Aziz banggakan boleh pertahankan hal orang Melayu yang termaktub dalam perlembagaan ??

Aku tidak terkejut langsung dengan kenyataan boneka Melayu ini ,kerana inilah kerja dan tugas dia sebenarnya yang dilantik jawatan tinggi Naib Pengerusi dalam DAP dan tugas untuk pertahan DAP dan menggunakan status sbg pemimpin dari bangsa Melayu untuk pertahan parti Kafir Harbi ini yang menentang Islam dari dulu hingga sekarang .


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Tunku Aziz ini adalah boneka DAP. DAP adalah parti serpihan PAP. Mereka mempunyai cita-cita untuk memerentah Tanah Melayu. Prrgiiiiiila.

    Tekong

  2. Anonymous says:

    Melayu bangsat, tak tau la berapa cina kafir hulur kat dia jadi barua untuk tarik orang melayu masuk DAP ..muka dia pun macam lancau cina aje!

    bat69

  3. Anonymous says:

    ALAHAI MELAYU.
    MELAYU YANG LAYU.
    CUMA NAFSU SERAKAH YANG KUAT.
    ALAHAI MELAYU.
    MELAYU SAMPAH MASYARAKAT.
    MELAYU PELIWAT TEGAR
    MELAYU PENZINA TEGAR
    ALAHAI MELAYU.
    BANGGANYA MENJAGI MELAYU
    CARI MAKAN JUAL BANGSA
    CARI MAKAN JUAL AGAMA
    CARI MAKAN JUAL BINI
    TOK GURU MELAYU MAHA MUNAFIK
    ALAHAI MELAYU..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.