Nik Aziz kata duit dan sembahyang Ibrahim Ali tidak betul dan tidak diterima Tuhan

on Sunday, September 27, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


" Kalau orang Pasir Mas kata dia kena berundur, berundurlah. Duit yang dia makan tu tak betul, dia sembahyang Tuhan tak terima, dia buat apa pun Tuhan tidak terima.


“Baik dia letak jawatan lagi senang. Perut kenyang pun tapi kalau masyarakat perlekeh buat apa? Dulu orang Pas yang undi dia, orang UMNO ada sedikit sahaja,” katanya ketika ditemui di rumahnya di sini hari ini. . klik di sini seterusnya



Komen PB

Tak habis lagi rupanya dendam kesumat Nik Aziz terhadap Pak Ibrahim Ali dan terus meneka pembela Melayu ini supaya letak jawatan sebagai MP Pasir Mas . Very simple Nik Aziz hina Ibrahim Ali dengar cakap duit elaun yang dia terima tak betul ( duit haram ) dan paling dasyat sembahyang beliau juga tida diterima Tuhan . Nik Aziz ni tahu apa kuasa dia ,dia boleh tahu ke solat seseorang itu diterima oleh Tuhan ??

Apakah haram ke duit elaun beliau sebagai wakil rakyat Pasir Mas itu ?? Jika beliau menjaga kebajikan rakyat di kawasannya dengan baik dan amanah menjalankan tugas , duit itu halal digunakan . Nik Aziz tidak layakn mendesak beliau letak jawatan kerana beliau diberikan mandat oleh pengundi di situ tidak kira lah dari parti mana pun . klik di bawah untuk membaca kenyataaan balas Ibrahim Ali

Saya Laksana Amanah - Ibrahim ALi










2 Responses

  1. KINAS says:

    KITA DOAKAN SEMOGA NIK AZIZ KEMBALI KEPADA ISLAM

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.