Mengapa perbuatan tunjuk f×ck berlaku di Penang ??

on Tuesday, February 12, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




Ini lah wajah lahanat Cina yang bangga ini Penang ini hak Cina dan tunjuk f×ck kepada Raja Permaisuri Agong semalam di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang .


Punyalah kurang ajar lelaki cina DAP ni sehinggakan amaran telah diberikan oleh pegawai bertugas pada ketika itu tetapi cina DAP ini tidak mengendahkan amaran tersebut..malah dia cuba memcabar kesabaran pegawai tersebut dengan menunjuk isyarat FU*K berkali-kali lagi. GPB dimaklumkan anak cina kurang ajar akan memohon maaf kepada Raja Permaisuri Agong bagi tidak dikenakan sebarang hukuman .

Senang dan mudah betul kaum cina yang menyokong Dap hidup di negara ini. Hina dan maki bangsa dan agama lain, nak terlepas hukuman atau tindakan undang2 terus minta maaf.

Mana pergi NGO2 Melayu yang kononnya nak  berjuang pertahan institusi  Raja ? PERKASA , PEKIDA , JATI , Pertiga ??

Peristiwa memalukan ini berlaku di negeri diperintah Dap dan tak kan kita nak tengok dan diam saja depa hina Raja Permaisuri Agong kita ??

Buat laporan polis supaya hukuman mengikut undang2 dikenakan kepada lelaki cina ini . Jangan kita biar je lahanat ini minta maaf dan selepas itu ada lagi penghinaan ini lagi.




3 Responses

  1. Anonymous says:

    Setuju lapor jer polis

  2. Anonymous says:

    Alah....biar jer lah. Apa nak heboh2 pasal kes ni. Sebab lepas ni orang Melayu boleh lah rasa. Mak, Bapak, Adik, Abang, Tok, Nenek, sedara mara korang pulak kena carut dengan puak2 kiasu ni. Baru ada semangat ... sekarang ni tak kena kat batang hidung tak kisah lah bro...... Melayu kan bengap hahahaha.... Sebab tu orang hina macam2 tak kisah. Kalimah Allah kena main pun orang tak kisah.....

  3. Anonymous says:

    cara mudah nak popular lepas tu naik jadi pengarah filem x pun wakil rakyat biaDAP...mudah je nak lepas cuma berlakon main wayang konon minta maaf..lepas tu nama naik sekelip mata sebab ada yang akan backing
    Kalau org melayu bukan main lagi kita kenakan tindakan..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.