Hot !! Harun Din bakal tinggalkan Pas kerana isu kalimah Allah !

on Friday, February 15, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




Ini berita yang baru gua terima dari beberapa sumber.. Kesahihannya masih belum dapat dipastikan tetapi berita ni sedang hangat diperkatakan oleh ahli serta penyokong Pas di seluruh negara..

Timbalan Mursyidul Am Pas iaitu Tuan Guru Dato' Dr Haron Din dikhabarkan telah keluar dari Pas.

Beliau dikatakan meninggalkan Pas kerana tak berpuas hati dengan campurtangan DAP khususnya Karpal Singh terhadap keputusan Isu Kalimah Allah yang dibuat oleh Majlis Syura Pas.

Selain itu, Dato' Haron Din juga dikatakan tak berpuas hati dengan tindakan Anwar yang tetap mahukan Kalimah Allah digunapakai oleh Kristian dan kafir di Malaysia.

Sebelum ni, sebuah blog Pakatan telah mendedahkan pertemuan Haron Din dengan Anwar pada 7hb Februari yang lalu.

Gua dimaklumkan bahawa didalam pertemuan tersebut, Dato' Haron Din telah menasihati Anwar supaya jangan mempermainkan isu kalimah Allah dan mendesak Anwar menghalang DAP dari terus menimbulkan isu berkenaan.

Malangnya, pada ucapannya di sebuah Majlis Sambutan Tahun Baru Cina di Sabah, Anwar dengan lantang mewar-warkan dihadapan masyarakat Kristian bahawa Pakatan akan terus membenarkan kalimah Allah digunakan oleh kafir. -MPP Online-


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Kompom dah keluar dah 30 minit tadi......

  2. Anonymous says:

    Semua ni Ustat cari makan...bukan boleh pecaya sangat. Dia nampak PAS nak bungkuih dia lari cepat-cepat. Pigi raaaa Haron oiii. Tak boleh pakai punya olang. Dulu jadi ustaz bebas boleh satukan semua orang tak mau,blah la luuuu...

  3. Anonymous says:

    Kalau ostadddddd masok pas cari apeeeee non7:11,xkan nak cari pondan kot.
    Orang u ada pendirian dan prinsip,kalau sesuatu dah bertentangan dengan prinsip pegangannya,cabut le.Kan POK nik kata suami isteri pun bercerai sbb x serasi.Jangan kutuk dia.
    Harap2 PAS benar2 bungkussssssssssssssssss,dh lama berdosa dengan Melayu/Islam.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.