Hot ! Mursyidul TIBAI balun berapi Nik Aziz pasal BR1M

on Friday, February 22, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments





Kenyataan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyamakan penerima pelbagai bantuan kerajaan sebagai haiwan merupakan satu penghinaan kepada rakyat golongan berpendapatan rendah serta menolak konsep sedekah dan zakat dalam Islam.

Sehubungan itu, Mursyidul Am Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Muhammad Zahid Md. Arip mengutuk sekeras-kerasnya kenyataan itu yang menyamakan taraf manusia dengan haiwan sambil menyifatkan Nik Abdul Aziz sudah ‘salah makan ubat’.


Katanya, semasa kerajaan mengumumkan pemberian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang pertama dahulu, Menteri Besar Kelantan itu sendiri menggalakkan ahli Pas untuk mengambil bantuan itu dan meminta duit itu disedekah kepada tabung parti, tetapi sekarang menghina pula penerimanya.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20130222/po_05/Mursyidul-Am-TIBAI-kutuk-kenyataan-MB-Kelantan#ixzz2LaWEKQym
© Utusan Melayu (M) Bhd 


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.