Hot! Duit BR1M sama seperti habuan FIRAUN - Hadi

on Monday, February 25, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang meneruskan serangan terhadap Barisan Nasional apabila menyifatkan  Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M)  mirip habuan yang diberikan oleh Firaun kepada orang Mesir.

Beliau berkata dana BR1M yang diberikan adalah hak rakyat justeru kerajaan BN tidak berhak untuk menuntut nama melalui pemberian itu.

"Cerita BR1M ini bukan cerita baru, Firaun pernah bagi BR1M. Kekayaan digunakan untuk menyesatkan rakyat. Firaun berucap, 'aku sebagai raja di Mesir, air sungai yang mengalir ke kampung, ini adalah projek aku'.

"BR1M adalah hak rakyat, bukan duit BN," kata beliau ketika menyampaikan ucaptama pada Konvensyen Pakatan Rakyat kali ke-4 di sini, hari ini

Komen GPB

Kalau duit BR1M tu sama dengan habuan firaun , maka DS Najib adalah firaun la menurut fatwa Ostat Hadi ..

Inilah sikap bangang pemimpin parti yang kata pejuang Islam . bila dah habis modal dan tak reti jawab ...suka hati mak bapaj dia je gelar orang  firaun seperti mana mereka gelar dulu kepada Tun M.





2 Responses

  1. Anonymous says:

    Yang x bagi bantuan kpd Raayat macam Kedah,Penang Selangor n Kelantan ni Ketrua kerajaan dia nak bagi nama apa Wahai Hj.Hadiiiiiiiiiiiiiiiii.
    Yang tadah kopiah mintak raayat derma ni nak kata apa wahai Hj Hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Yang menjerit/melolong maki/fitnah masa ceramah sampai senget serban ni ikut sape wahai Hj Hadiiiiiiiiiiiiiii.
    Yang terjah tanah sekebun bunga orang nak panggil apeeeee Hj Heading.
    ADA-KAH MEREKA2 ini keturunan FIRAUNNNNN

  2. Anonymous says:

    dah makin terdesak dah hadi awang..BRIM tu projek dari kerajaan BN...membantu golongan yg memerlukan..wang kutipan hasil cukai dan hasil dari berbagai sektor dikumpul dan diagihkan..bukan semua duit ini hasil cukai pendapatan

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.