Hot ! Jambatan retak, bala untuk kerajaan DAP

on Wednesday, February 27, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Semalam GPB ingin ke sebelah pulau  dan tidak sangka berlaku kesesakan teruk di Jambatan P.Pinang ekoran masalah besi penyambung ( keretakan)  jambatan . Kebanyakan pengguna mengikut arahan PLUS dan menggunakan laluan altenatif iaitu Feri bagi mengelak kesesakan .

Tetapi seperti dijangka di feri juga  mengalami kesesakan teruk hingga ada beberapa kenderaan rosak . GPB bertolak pukul 8 sampai di jeti tapi hanya naik feri pada pukul 10.45 pm .

GPB yakin ramai rakyat yang terperangkap dalam kesesakan ini   maki berkandaq la pasal jammed luar biasa  di jambatan .

Malah Ah Beng sendiri yang dok di tingkat 28 pun tak senang hati ..negeri dah haru biru  ,rakyat marah ..ingat dia boleh duduk senang tidoq ka .

Walau apapun , sebagai umat Islam kita berpegang kepada kehendak Allah kerana dia paling berkuasa di muka bumi ini . Apakah ini satu lagi bala Allah terhadap umatnya yang bersekongkol dengan kafir menghina agama Islam dan kalimah suci Allah . ?







"


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.