Hot! Jom lihat kebodohan Guan Eng teruja kehadiran PSY

on Tuesday, February 5, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



Muka tak malu betul tokong Dap ni...ayat memang tak boleh blah " PENANG mendahului negeri lain kedatangan PSY ke Malaysia"


Seingat GPB la semasa Shah Rukh Khan buat pengambaran filem atau konsert di Malaysia,tak ada pulak ketua menteri atau MB negeri lain  bangga dan cakap besar macam Guan Eng ni.

Memang gila publisiti betul tokong Dap ni.

Selain itu, apa motif Guan Eng arahkan pencacai2 nya  memakai baju kuning , merah dan hijau di rumah terbuka BN?

GPB yakin rakyat PP tak akan  ikut arahan tokong dap ini kerana sebelum ini tak pernah pun rumah terbuka dianjurkan  BN letakkan syarat seperti ini.


Hanya yang akan memakainya nanti adalah pencacai2 dap bukannya rakyat PP. 

GPB harap BN P.Pinang ambil perhatian  segera di atas kenyataan Guan Eng ini kerana kita bimbang akan kemungkinan berlaku kekekecohan .




Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng gembira dengan kedatangan penyanyi rap Korea Psy akan mengadakan persembahan di negeri tersebut ketika majlis rumah terbuka BN pada 11 Februari.

 "Pulau Pinang mendahului sekali lagi dengan kedatangan Psy ke Malaysia.


 Kita boleh kata bahawa kali pertama Psy datang ke Malaysia, beliau datang ke Pulau Pinang," kata Lim selepas mengagihkan limau mandarin di Chowrasta Market hari ini. Katanya, beliau yakin ia akan membantu industri pelancongan di negeri itu dan turut menjangka kehadiran orang ramai dari negara jiran ke persembahan tersebut. Beliau juga menyeru orang ramai yang hadir untuk memakai warna kuning sebagai tanda sokongan kepada BERSIH, hijau untuk alam sekitar dan merah untuk Pulau Pinang.


One Response

  1. Anonymous says:

    Kita pi pakai baju color RAINBOW or gambar ashtray & tampal plaster kat dahi hehehe

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.