Hot!! Guan Eng mahu haramkan bendera BN di PRU13 @dzainalabidin @bnpenang

on Wednesday, February 13, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments







 - Barisan Nasional (BN) mungkin tidak dibenarkan memasang bendera parti sepanjang kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) berikutan kegagalannya mematuhi peraturan yang ditetapkan oleh kerajaan DAP Pulau Pinang.


Ahli Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP), Ong Ah Teong mendakwa, banyak bendera 1Malaysia yang digantung di laluan-laluan utama di negeri ini sempena Rumah Terbuka Tahun Baharu Cina 1Malaysia anjuran BN negeri kelmarin tidak mempunyai permit.

Selain itu jelasnya, pengantungan bendera berkenaan juga dikatakan membahayakan penguna jalan raya terutama penunggang motosikal.


“MPPP memberi tempoh seminggu kepada BN negeri untuk tampil membayar kompaun bagi menuntut kembali bendera-bendera yang dirampas.
"Sekiranya gagal berbuat demikian, kami (MPPP) akan menyenaraihitam BN untuk memohon permit bagi mengantung bendera parti selepas ini termasuklah semasa berlangsungnya pilihan raya umum nanti," katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini. - UTUSAN


** kalau tokong Dap nak sangat haram bendera BN di PRU13 dipasang semasa kempen..apa kata kita haramkan juga segala bendera Pas, PKR dan Dap di negeri2 ditadbir BN.


Ini baru adil ..haha.. sebenarnya tokong Dap ni dah kecut dengan BN ..tengoklah kehadiran 80 ribu rakyat Penang di Rumah Terbuka BN yang dihadiri PM...





4 Responses

  1. Anonymous says:

    Mampoih cine ni.....

  2. Anonymous says:

    Apa punya tahap bangang apek Ah Teong ni - Aku pun duduk kat Penang selalu nampak bendera DAP dan tak pernah pun nampak number permit - Rasa aku kali ni punya pilihanraya kat Penang pasti panas berapi dan puncanya kerana ada nya apek apek dan juga mat mat bangang yang bersikap cam ni

  3. Anonymous says:

    DAP (Dog And Pig) nih parti yg mmg haram jadah... ini kali lah.. Bye2 PR..

    zoRRo...

  4. Anonymous says:

    akan bermula lah era KOMUNIS oleh DAPig!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.