Zed Zaidi vs Hairie Pas di forum Artis Berpolitik

on Tuesday, June 26, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

GPB mendapat info dari dunia twitter iaitu artis yang baru sertai Umno iaitu Presiden Seniman Zed Zaidi akan menjadi panel satu forum bertajuk Artis Berpolitik: cari glamour atau prinsip? anjuran satu akademi milik PKR.

Selain Zed, panel yang lain sudah tentunya dari Pakatan iaitu Hasmi Hashim(PKR) dan artis tengah top selepas sertai Pas iaitu Hairie Othman.

GPB harap aksi bro Zed tidak menghampakan dalam forum berkenaan. Buktikan artis sertai Umno adalah kerana prinsip dan perjuangan orang Melayu.

Published with Blogger-droid v1.6.9


3 Responses

  1. Anonymous says:

    aku rase atis yg lowprofile dia berperinsip tp artis yg highprofile n menunjuk2 dlm media adalah mencari glamour -sekadar pandangan

  2. Anonymous says:

    FORUM ni pun dah mencari glamour bila membabitkan manusia manusia didepan skrin...Baik Zwd Zaidi mahupun Haire Othman;kedua-duanya perlu mengekalkan populariti dan mencari publisiti utk menjadikan dapur masing masing berasap...kalau tak souru boleh miss. Cuma perdebatan ini dilihat bukan satu yang berfaedah kepada industri. Lebih baik berdebat terus pasal 'politik semasa'...TQ

  3. Anonymous says:

    Tukang kebun masuk pas, tukang sapu masuk umno, tukang kasut masuk pkr depa x nak buqt forum ka?

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.