Parti Artis Semalaysia ( PAS) ..jangan lupa artis jika tawan Putrajaya -Aishah

on Sunday, June 3, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment







“Bila Pas sampai Putrajaya, jangan lupakan artis di sini.” Demikian harapan penyanyi popular 1990-an, Wan Aishah Wan Ariffin yang menyertai Pas bulan lalu. Berucap pada Himpunan Hijau Menuju Putrajaya di Stadium Darul Aman, Alor Setar malam tadi, Aishah berkata:


 “Saya menyeru Pas bersabar dalam mentarbiyah golongan artis, bimbinglah kami untuk selamat di dunia dan akhirat.”


** Aishah ini angan-angan nak  jadi calon PAS kot di PRU 13 ini ...hahaha


One Response

  1. Sokong UMNO tak semestinya bagus semua, jaga semua..sokong PAS pulak tak bermaksud kita anggap tak sokong PAS masuk neraka..tapi kita ada minda..adakah permainan politik untuk kepentingan parti sahaja..jawapannya tidak..sebagai parti memerintah..perintahlah sebaiknya, jaga adab sopan, jaga batas pergaulan..yg penting agama Islam sebagai pedoman..yang bukan Islam hak semua ada...apa perlu ditakutkan..bagi yang pembangkang pulak tak semua perlu demo, tak semua perlu pecah belahkan kerajaan, bangkanglah scara berhemah..yang memerintah pulak terimalah mana yang benar, sesungguhnya kebenaran itu memang pahit tapi adakalanya manis juga dikemudian hari...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.