PKR confirm bungkuih di Dun Bertam gara-gara tarian K-Pop

on Wednesday, June 6, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Walaupun blogger pencacainya Anak Sungai Derhaka cuba beri penjelasan pertahankan tarian K-pop ini di Bertam Nite  , tapi orang sudah tak boleh terima .

Ini kerana kita tahu semua  PAS bersama bloggernya  cukup gah menghentam konsert K-Pop di Putrajaya semasa Hari Beliau Negara , tapi  rupa-rupanya mereka diam ,bisu ,pekak bila tarian separuh bogel hingga nampak seluar dalam dihalalkan di depan mata dalam majlis PKR .


Ini sikap hipokrit juak-juak PAS ..kalau geng mereka buat tarian K-Pop dihalalkan , dan jika program BN terus dicop HARAM oleh ostat mereka . GPB yakin video ini telah mencalarkan imej Pakatan terutama di Bertam di mana mereka  cukup yakin  merampas DUN milik UMNO ini .

Imej bakal calon mereka iaitu  Johari Kassim yang turut sama berada dalam majlis ini memang dah lingkup gara-gara tarian ini .   hahaha...

GPB sarankan kepada PKR agar segeri  buat ceramah menangkis fitnah video tarian K-Pop PKR ini di Bertam   kerana jelas ia satu lagi fitnah BN ..hahahaha...


PKR buat ok sebab geng depa ..tapi kalau BN buat haram ...


One Response

  1. Anonymous says:

    dulu die orh ni burukkan umno/bn krn k-pop...skrg ape pulak kate mereka..???

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.