PAS mesti bengang UMNO P.Pinang tarik 15 ribu ahli baru ! @dzainalabidin

on Monday, June 11, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments




Cakap PAS nak ganti UMNO di P.Pinang nampaknya seperti anjing menyalak bukit sahaja. Ini terbukti bila mana selepas 4 tahun kerajaan DAP  yang zalim & menindas orang Melayu , 15 ribu keahlian baru diterima UMNO P.Pinang .

Yang masuk pulak kebanyakan dari ahli PKR, PAS & DAP sendiri yang kecewa dengan pentadbiran kerajaan DAP yang jelas pinggirkan orang Melayu . Itu yang Mansor kalut di ceramah-ceramahnya selalu  memburukkan UMNO kerana orang Melayu dah ramai tak percaya kepada kerajaan DAP terutama Guan Eng yang cukup kuat menipu & zalim terhadap peniaga2 Melayu .

sila-silap kerusi PKR yg bakal hilang ..

UMNO Pulau Pinang terus mendapat sokongan rakyat apabila berjaya menarik seramai 15,000 ahli baru sejak empat tahun lalu. Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman berkata, mereka yang sebahagian besarnya golongan muda terpanggil untuk memberi sokongan kepada UMNO setelah menyedari Kerajaan DAP Pulau Pinang tidak memberi perhatian kepada orang Melayu. 


 Menurutnya, ada di antara ahli baru yang menyertai UMNO itu terdiri daripada ahli Pas, Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP. 


"Mereka itu kembali menyokong UMNO kerana kecewa dengan kerajaan DAP yang gagal memberi perhatian kepada rakyat," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Pusat Daerah Mengundi (PDM) dan mesyuarat UMNO cawangan Kampung Sungai Udang, di sini hari ini.



2 Responses

  1. Anonymous says:

    maaf ckp..PAS anjing paling bangang dalam dunia ini..

  2. Anonymous says:

    Menyanyi lagu siawan Nano
    Pisau karat pulak cabut lari
    Ada ati PAS nak ganti UMNO
    Mereka bukan membela bangsa sendiri!

    Ada mengerti !

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.